Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، چهارشنبه هفته گذشته، قرار بود استاندار تهران با حضور در شهرستان رباط کریم از روند پیشرفت مترو شهر جدید پرند بازدید به عمل آورده و دستورات لازم جهت رفع موانع موجود بر سر راه سرعت گرفتن پروژه را در نشست با بخشدار، عوامل شرکت عمران شهر پرند و نمایندگان شهرداری تهران صادر کند اما به دلیل پیش آمدن برنامه بازدید روز پنجشنبه ۴ آذر که با حضور وزیر کشور از این شهرستان صورت گرفت، بازدید شخصی استاندار تهران از مترو شهر جدید پرند به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در جریان بازدید وزیر کشور از شهر پرند، مشکل طولانی شدن زمان بهره برداری از خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند به عنوان یکی از دو خواسته مهم و اصلی ساکنان این شهرستان مطرح شد و چنین عنوان شد که رفع موانع آن در دستور کار قرار گرفته است.

با این حال مردم شهر پرند همچنان منتظر بازدید جداگانه استاندار هستند چراکه تغییر کاربری و اختصاص اراضی لازم جهت واگذاری به پیمانکاران مربوطه در گرو طی مراحل اداری این امر در شرکت عمران شهر پرند است و با انجام این مهم، عملاً گام بزرگی به سوی تکمیل خط مترو تهران - پرند برداشته خواهد شد.

گفتنی است، اواخر هفته گذشته در جلسه زاکانی شهردار تهران با وزیر راه قرار شد که امروز در شورای برنامه ریزی استان تهران مساله تغییر کاربری 25 هکتار اراضی شهر پرند مصوب و ابلاغ شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار تهران وزیر کشور مترو پرند شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است

رئیس کمیسیون‌ شوراهای مجلس با بیان اینکه نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: دولت باید برای کنترل بازار، برنامه‌ریزی کند. - اخبار سیاسی -

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نوسانات بازار ارز، اظهار کرد: نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده مردم نیست.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در دفاتر وکلای خود نسبت به نوسانات بازار ارز و طلا گلایه‌مندی‌های خود را ابراز می‌کنند، گفت: بنده گلایه‌های مردم را درباره نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به حقوق پایین کارگران، گفت: حقوق این اقشار جامعه پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

جوکار با اشاره به تذکرات نمایندگان در جلسات علنی هفته گذشته درباره افزایش قیمت ارز و طلا، گفت: احتمالا در جلسات علنی هفته جاری و با حضور مسئولان دولتی وضعیت بازار ارز و طلا بررسی می‌شود و امیدواریم با طرح راهکارهایی مشکلات در این حوزه برطرف شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران
  • تاکید استاندار تهران بر تقویت تعاونی‌ها
  • سازمان‌ها برای مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران طرح ارائه دهند
  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است