Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@14:25:31 GMT

بهبود نسبی کیفیت هوا در تهران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۷۶۵

بهبود نسبی کیفیت هوا در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز(۶ آذرماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود بنابراین بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست. ناطقان:  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری نسبی جو در مناطق پرتردد شهری انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز(۶ آذرماه) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود که منجر به توقف انباشت آلاینده‌ها می‌شود و بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نیست.



طی یکشنبه (۷آذر) تا سه شنبه (۹آذر) با افزایش پایداری جو، افزایش انباشت آلاینده‌های جوی و در نواحی پرتردد، وضعیت غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و از ظهر چهارشنبه (۱۰ آذر) با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، به‌تدریج افزایش ابر و از اوایل شب وزش باد و بارش پراکنده مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۷ آذرماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا( ۸ آذرماه) صاف و غبارآلود و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۶و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.



برچسب ها: بهبود ، ناطقان ، کیفیت ، تهران ، هواشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بهبود ناطقان کیفیت تهران هواشناسی پیش بینی می شود استان تهران کیفیت هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها