Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی راستی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با راه اندازی این میزان واحد صنعتی در استان زمینه اشتغال بیش از چهار هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی ادامه داد : همچنین در سال جاری ۱۳۰ واحد صنعتی جدید ایجادی با سرمایه ای بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۲ و ۲۰۰ نفری در استان راه اندازی شده و با توجه به این آمار رشد تقریبی ۱۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی افزود : بیشترین واحدهای راه اندازی شده ایجادی در گروه صنعتی محصولات غذائی وآشامیدنی ها ، ساخت منسوجات ، ساخت موادومحصولات شیمیائی ، محصولات از لاستیک و پلاستیک و ساخت ماشین آلات وتجهیزات بوده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، بیشترین واحدهای صنعتی ایجادی در شهرستان های تبریز، آذرشهر و شبستر راه اندازی شده اند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: واحدهای فعال دارای پروانه بهره برداری فعال استان چهار هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی است و فعالیت این میزان واحد صنعتی با ۲۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری  اشتغال بیش از ۱۲۷ هزار نفر را موجب شده است.

راستی ادامه داد: توزیع شهرستان ها و واحدهای فعال نشان می دهد بیشترین واحدهای فعال در شهرستان های تبریز، آذرشهر، شبستر، بستان آباد و بناب قرار دارند.

سرپرست سازمان صمت آذربایجان شرقی اظهار کرد : بیشتر واحدهای فعال استان در گروه های صنعتی محصولات غذایی و آشامیدنی ها ، ساخت منسوجات ، دباغی، چرم، کیف، چمدان و کفش ، ساخت موادومحصولات شیمیائی ، محصولات از لاستیک و پلاستیک ، سایر محصولات کانی غیرفلزی ، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات می باشند.

برچسب‌ها واحد تولیدی آذربایجان شرقی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی آذربایجان شرقی صمت واحد تولیدی آذربایجان شرقی صمت آذربایجان شرقی واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان