Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:58:47 GMT

هنوز استخدام شهرداری شیراز نشده ام/ سدی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۹۷۷

هنوز استخدام شهرداری شیراز نشده ام/ سدی وجود ندارد

میثم دلخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با توجه به قول‌هایی که داده شده در تلاش هستیم تا نسبت به انجام روال اداری برای استخدام در شهرداری شیراز ر ا پشت سر گذاشته و به قول‌هایی که مسئولان داده‌اند جامع عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: تاکنون مراحل استخدام به پایان نرسیده و نهایی نشده ولی روال اداری در حال انجام بوده و در تلاش هستم تا با ارائه ملزومات لازم زمینه تحقق وعده مسئولان مبنی بر استخدام در شهرداری شیراز را برآورده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این قهرمان جهان در کشتی فرهنگی تاکنون سدی برای ممانعت در استخدام وی در شهرداری ایجاد نشده ولی روند اداری و قانونی استخدام وی طولانی شده است.

دلخانی تاکید کرد: تاکنون استخدام شهداری نشده ولی در تلاش است تا با ارائه مدارک و مستندات لازم به این نهاد شرایط استخدامی که وی وعده داده شده بود را محقق کند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلای جهان دست یافت.

کد خبر 5361759

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز میثم دلخانی کشتی فرنگی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز