Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مرادی نوروزی ظهر شنبه در جلسه کارگروه اطلاع رسانی مصرف بهینه آب، گاز و برق استان تهران اظهار داشت: همکاری و تعامل اثربخشی بین استانداری تهران و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز در زمینه مصرف بهینه وجود دارد.

وی ادامه داد: این اقدامات در زمان برگزاری انتخابات و در اوج تنش‌های آبی و قطعی برق در تابستان نیز دنبال شد و به تمام فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان این موضوع مهم ابلاغ شد تا وحدت رویه در این زمینه ایجاد و اطلاع رسانی دقیق و به موقع انجام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار تهران با اشاره به مسئولیت اجتماعی در زمینه مصرف بهینه انرژی عنوان کرد: فرهنگ سازی منوط به تولید محتوای اثرگذار بر آمده از اتاق فکر می‌باشد از این رو دستگاه‌های مختلف پیام‌های خود را باید در قالب اتاق اندیشه ورز جهت تولید محتوای اثر گذار عرضه کنند.

مرادی نوروزی با بیان اینکه در اصل ٥٠قانون اساسی جمهوری اسلامی حفظ محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته و حفظ آن یک وظیفه همگانی می‌باشد، گفت: استفاده از ظرفیت اصناف استان جهت انتشار پیام‌های مرتبط با مصرف بهینه و همچنین رعایت حفظ محیط زیست مورد توجه باشد.

وی با اشاره به تأثیر و اهمیت راه اندازی تور رسانه‌ای از سوی دستگاه‌های متولی، جهت آشنایی هر چه بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران با وضعیت آب، برق و گاز استان، خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل مجموعه‌های مختلف می‌تواند نقش مؤثری در مصرف بهینه آب، برق و گاز و حفظ محیط زیست داشته باشد.

کد خبر 5361954

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی مرادی استانداری تهران انرژی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا شیوع کرونا اردبیل مصرف بهینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، سید احمدرضا دستغیب در جلسه شورای معاونین این نهاد نظارتی، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را مقتدرانه توصیف کرد و اظهار داشت: پس از اقدام قاطعانه نیرو‌های مسلح کشورمان دنیا وارد یک مرحله خاص و جدید شده و امروز چشم امید تمام ملت‌های آزاده به ایران است. در این حوزه هم، بار سنگینی روی دوش نیرو‌های مسلح ما نیز قرار دارد، بر همین اساس همه باید کمک کنند تا بنیه دفاعی کشور بیش از پیش تقویت شود و یکی از راهکار‌های این مهم نیز تحقق منابع مرتبط با این موضوع است. دستغیب در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اهتمام تمام دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن شعار سال تاکید کرد و افزود: دیوان محاسبات می‌تواند با تنظیم گری، هدایت و ارائه راهکار به مجموعه‌های مختلف نقش آفرینی ویژه‌ای در حوزه تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" داشته باشد. وی بیان کرد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها تبدیل به بنگاه‌دار در کشور شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا نقش مردم در اقتصاد و جهش تولید کمرنگ شود بر همین اساس باید با واگذاری واقعی بنگاه‌ها به مردم، یک گام اساسی در جهت تحقق شعار سال برداشت. رئیس کل دیوان محاسبات با بیان اینکه شفافیت در حوزه‌های مختلف باید افزایش یابد افزود: یکی از دلایلی که بخش خصوصی رغبتی برای مشارکت در بسیاری از بخش‌ها از خود نشان نمی‌دهد به خاطر واقعی نبودن قیمت‌ها است، در این حوزه نیز دستگاه‌های متولی باید اقدامات لازم را برای واقعی شدن قیمت‌ها انجام دهند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • پایتخت برای قانون شکنان امن نیست
  • راه‌اندازی کمیته تغییر اقلیم به‌زودی
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • تصویب ۲ طرح بزرگ بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در حوزه گاز
  • سامانه فروش نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • چرا کپنهاگ پایتخت سبز جهان است؟