Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@09:20:28 GMT

کاشانی‌ها به تماشای «منصور» می‌نشینند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۲۴۹

کاشانی‌ها به تماشای «منصور» می‌نشینند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اختصاص اکران ویژه فیلم سینمایی«منصور» با نگاهی به زندگی «خلبان شهید منصور ستاری» سردار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای ساکنان محلات و مناطق حاشیه‌ای این شهر خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اکران عمومی فیلم «منصور» به کارگردانی «سیاوش سرمدی» و تهیه کنندگی «جلیل شعبانی» در سینماهای کشور، اظهار کرد: این فیلم در راستای تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، با تمهیداتی که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اندیشیده شده آذرماه سال‌جاری و با تسهیلات ویژه در سالن سه مجتمع سینمایی کاشان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری مساجد و پایگاه‌های بسیج برای بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: قرار است همشهریان منطقه یحیی‌آباد، کوی حسین‌پور، خیابان نطنز، فاز یک و دو ناجی‌آباد، شهرک ۲۲ بهمن و خاتم‌الانبیاء، لتحر، حسن‌آباد، خیابان کارگر، راوند، پشت مشهد و منطقه فین، با درنظر گرفتن سرویس ایاب و ذهاب رایگان و تهیه بلیت با تسهیلاتی ویژه به تماشای فیلم سینمایی «منصور» بنشینند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان بابیان اینکه فیلم «منصور» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین در بخش‌های بهترین کارگردانی و بهترین جلوه‌های ویژه بصری شده است، ادامه داد: «منصور» با بازی سیدجواد هاشمی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌نسب، قاسم زارع، لیندا کیانی، محسن قصابیان و مهدی کوشکی، به بخشی از زندگی شهید منصور ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملاً ایرانی اشاره کرده و سال‌های پایانی دفاع مقدس را روایت می‌کند که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی است و سرتیپ ستاری بر روی یک پروژه مهم کار می‌کند.

کد خبر 538180

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشان سینما فیلم سینمایی ارتش جمهوری اسلامی ایران محله های شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، آموزش و سلامت وظیفه هر حکومت در قبال جامعه است.

وی با اشاره به وظیفه نظام و حکمرانی، ادامه داد: سه رکن اصلی و پایه مانند امنیت، آموزش و سلامت وظیفه نظام و حکمرانی است.

ستاری‌فرد اضافه کرد: لاکن سلامت مقدمه و زیربنای آن دو رکن یعنی امنیت و آموزش است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ابراز کرد: هر چند باید گفت آموزش تأمین‌کننده اصلی دو رکن سلامت و امنیت است.

وی با بیان اینکه جایگاه سلامت در نظام ارزشی و سیاست گذاری بسیار بالاست، اضافه کرد: بر اساس قاعده هر چیزی که برای بدن انسان مضر باشد، حرام است؛ هر واجبی حتی روزه به سلامت انسان آسیب ‌وارد کند، جایز نیست.

ستاری‌فرد ادامه داد: در نظام سیاست‌گذاری یکی از ساخت تربیت زیستی و بدنی است و پیشران همه ساحت‌های شش‌گانه است و مبتنی‌بر این مهم وزارت آموزش و پرورش در راستای نهادینه‌سازی آموزش و بهداشت پایه به دنبال ایجاد نظام ارزشیابی سلامت‌محور است تا رفتارهای پایه‌ای در سنین نوجوانی نهادینه کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت بابیان اینکه شعار هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است، عنوان کرد: هرچند که نیاز داریم که در خط مقدم هماهنگی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بیشتری نیاز داریم. مراکز بهداشتی و مدارس در شهرها و روستاها باید متصل و در صورت هماهنگی بین این دو مرکز این شعار محقق می شود.

وی ادامه داد: مدرسه به عنوان نقطه اتکا دولت و ملت پنجره اجتماعی می‌تواند نسبت به خانواده سلامت‌محورشدن و مردمی‌سازی نقش‌آفرین باشد.

ستاری‌فرد اضافه کرد: موضوع پایش سلامت دانش آموزان با همکاری وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: امروز در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی مراقبین بهداشت برای استحکام پایه سلامت جامعه تربیت می‌شود و ۴ هزار و ۱۷۰ نیرو و مراقب بهداشت در دست استخدام قرار خواهد گرفت که قرار است در ۴ اردیبهشت آزمون آن برگزار شود و این عزیزان در مهر وارد مدارس می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • پسر منصور پورحیدری: حسینی باید تشویق می شد، نه تنبیه؛ مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد