Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@07:19:13 GMT

چگونه در واتس اپ استیکر اختصاصی بسازیم؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۳۳۸

چگونه در واتس اپ استیکر اختصاصی بسازیم؟

واتس اپ اکنون به شما امکان می‌دهد به راحتی استیکر‌های خود را بسازید. واتس اپ متعلق به متا (فیس بوک) همیشه به

به گزارش اندروید پلیس، واتس اپ، ویژگی جدیدی را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد استیکر‌های سفارشی را در وب بسازید. این یک روش جدید برای بیان احساس خود به دوستان و عزیزانتان است که استفاده از آن بسیار زیبا و آسان به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از برنامه وب واتس اپ، می‌توانید از تصاویر رایانه خود برای ایجاد استیکر‌های سفارشی استفاده کنید. استفاده از آن به اندازه کافی آسان است، بنابراین برای ساخت استیکر‌هایی با ظاهر زیبا نیازی به داشتن مهارت‌های طراحی گرافیکی پیشرفته ندارید.

برای استفاده از این ویژگی، به واتس اپ در وب بروید، سپس روی نماد گیره کاغذ کلیک کنید. از آنجا، روی «استیکر» کلیک کنید، سپس یک تصویر را برای آپلود انتخاب کنید.

در مرحله بعد، می‌توانید روی موضوع تصویر کلیک کنید تا پس‌زمینه را قطع کنید، و آن را به‌طور خودکار حذف کنید. از آنجا، می‌توانید ایموجی، متن و سایر استیکر‌ها را روی برچسب سفارشی خود قرار دهید. شما همچنین می‌توانید تصویر را برش دهید، اگرچه همیشه یک مربع خواهد بود.

در حال حاضر، این ویژگی جدید به برنامه وب می‌آید، اما در هفته آینده به نسخه دسکتاپ واتس اپ می‌رسد. شاید زمانی به نسخه موبایل بیاید، اما واتس اپ به طور رسمی اعلام نکرده است که ویژگی استیکر سفارشی راه خود را به صفحه نمایش‌های کوچک باز خواهد کرد.

منبع: انتخاب

منبع: فرارو

کلیدواژه: واتس آپ واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1403 نیز خواهد بود.

لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (1402) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم»‌ برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان