Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس از برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس، چهارمین جشنواره استانی ترنم فتح، سومین جشنواره استانی تئاتر سنگر در شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار استان فارس، مهدی انصاری مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم اختتامیه همزمان سه عنوان جشنواره حوزه دفاع‌مقدس شامل پنجمین جشنواره ملی فانوس شامل تولیدات آثار هنری در حوزه دفاع مقدس، چهارمین جشنواره استانی ترنم فتح ویژه گروه‌های موزیک یگان‌های نظامی و سومین جشنواره استانی تئاتر سنگر ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی  با حضور مسئولان ارشد استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: آثار بسیار زیادی در هر سه جشنواره به دبیرخانه استانی این جشنواره‌ها ارسال شده است که بعداز داوری آثار، اثرها و نفرات برگزیده هر جشنواره مشخص و در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل می‌شود و نفرات برگزیده نیز به مرحله کشوری این جشنواره معرفی خواهند شد.

تفحص پیکر مطهر 3 شهید دفاع مقدس در عراق+فیلمدغدغه‌های نویسنده حوزه دفاع مقدس؛ جوانی که با قلمش دشمن را ناکام گذاشتهمسنگر|روایتی شنیده نشده از شوخی‌های متفاوت رزمندگان دفاع مقدس که سوژه فیلم «اخراجی‌ها» شد+ فیلم

انصاری تصریح کرد: در جشنواره ترنم فتح سه گروه موزیک از یگان‌های استان برگزیده جشنواره شدند و در جشنواره تئاتر سنگر نیز یک نفر حائز رتبه نخست و سه نفر به عنوان تقدیر از سوی داوران برگزیده شدند و همچنین در جشنواره ملی فانوس بخش استانی این جشنواره نیز افرادی دربخش‌های نمایش، موسیقی و سرود، رادیو، هنرهای تجسمی، آزاد، تلویزیون و سینما  در شاخه‌های بازیگری، طراحی صحنه، کارگردانی، نمایشنامه، موسیقی کلامی، پادکست، نمایش رادیویی، طراجی جلد، عکس، تئاتر صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نماهنگ، فیلم سینمایی، فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم داستانی و مستند افراد برتر از سوی داوران مشخص و معرفی شدند که در مراسم اختتامیه تندیس جشنواره به آنها اهداء و از انها تجلیل می‌شود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: این جشنواره به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و با همکاری تعدادی از ادارات و نهادهای استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/424/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل حفظ آثار جشنواره استانی مراسم اختتامیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا