Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این طرح ها شامل دو باشگاه ورزشی و یک کارگاه خیاطی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: برای ایجاد این سه طرح ورزشی و تولیدی در مجموع ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده که ۷.۶ میلیارد ریال آن را صندوق کارآفرینی امید به شکل تسهیلات کم بهره اعطا کرده است.

یوسف پورواجد در آیین بهره برداری این طرح ها اظهار کرد: باشگاه پرورش اندام یکی از طرح هاست که ۴۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته و از این میزان ۵ میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین یک باشگاه ورزشی دیگر در این شهر به بهره برداری رسید که ۵.۵ میلیارد ریال هزنیه برای آن صرف شده و ۲ میلیارد ریال آن توسط صندوق امید به شکل تسهیلات واگذار شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان همچنین طرح سوّم را احداث کارگاه خیاطی عنوان کرد و گفت: برای اجرای آن هم یک میلیارد ریال هزینه صرف شده که در این طرح ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره اعطا کردیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: با حمایت های مالی این صندوق و ارائه تسهیلات کم بهره تاکنون ۶۷ فقره تسهیلات ورزشی در استان کرمان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا که با اجرای این طرح ها برای ۸۰ نفر اشتغالزایی شده است.

پورواجد با بیان اینکه تسهیلات مشاغل روستایی هم تا سقف ۴۰ میلیارد ریال برای ایجاد طرح پرداخت می شود بیان کرد: تفاهم‌ نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منعقد شده که در زمینه فعالیت در بخش های گلخانه و گیاهان دارویی تسهیلات تا سقف ۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت می شود.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان تسهیلات ارزان قیمت رفسنجان اشتغال زایی کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان تسهیلات ارزان قیمت رفسنجان کرمان تسهیلات ارزان قیمت رفسنجان اشتغال زایی کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید میلیارد ریال استان کرمان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان

 روابط عمومی اورژانس رفسنجان کرمان اعلام کرد که برخورد صاعقه با جوان ۳۴ ساله در این شهرستان به مصدومیت شدید وی منجر شد.

به گزارش ایرنا از اورژانس رفسنجان، مجید سنجی شامگاه دوشنبه افزود: این حادثه عصر امروز رخ داد.

وی ادامه داد: فرد آسیب دیده توسط یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به مرکز درمانی علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شد.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان