Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری به داوری محمدرضا اکبریان در بازی استقلال مقابل نفت آبادان  واکنش نشان داد

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دو بازیکن خارجی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان بازی خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، بیژن طاهری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت به تسنیم گفت:

خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند هم بدون مشکل خاصی با ما تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بابک مرادی در تمرینات غایب است و همچنان در اختیار باشگاه قرار دارد.

طاهری در مورد وضعیت دو بازیکن خارجی استقلال برای حضور در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر تصریح کرد:

باشگاه در حال انجام کارهای مربوط به این دو بازیکن است. یامگا و ژستد مشکلی برای همراهی تیم ندارند و می‌توانند در بازی با صنعت نفت به میدان بروند.

طاهری راجع به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت بازی صنعت نفت - استقلال افزود:

استقلالی‌ها خاطره خوبی از قضاوت اکبریان ندارند. امیدوارم این خاطره با قضاوت خوب و عادلانه اکبریان در این بازی، از ذهن استقلالی‌ها پاک شود.

سرپرست تیم استقلال درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار این تیم با شاگردان علیرضا منصوریان گفت:

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی استقلال همیشه برای برد بازی می‌کند و امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم و خودمان را آماده دربی کنیم.

اخبار داغ 

ناپدری نوزاد دنیا جهانبخت کیست؟ / لو رفت ! + عکس های دیده نشده از کوچولوی بانمک خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیژن طاهری نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج مستحکم و آماده گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ در ترکیب پرسپولیس سبب شده این تیم حتی در غیاب علیرضا بیرانوند نیز گلی دریافت نکند‌.

البته به جز قلب خط دفاعی باید از عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، دو مدافع کناری پرسپولیس نیز یاد کرد.

پرسپولیس در پنج دیدار آخر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان و صنعت نفت هیچ گلی دریافت نکرده و از بازی با فولاد روی ۱۳ گل خورده ثابت مانده‌اند.

دو گل شوکه کننده این هفته شمس آذر قزوین در دقایق پایانی به استقلال اگرچه برای آنها امتیازی به همراه نداشت اما باعث شد این تیم دیگر برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار نداشته باشد. استقلال در حال حاضر ۱۴ گل دریافت کرده است.

باتوجه به ابلاغیه این فصل سازمان لیگ در خصوص بازی‌های رو در رو و تساوی شدن دربی‌ها، در صورت برابر شدن امتیازات در پایان فصل تفاضل گل می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر تفاضل گل دو تیم برابر و مثبت ۲۰ است. استقلال یک گل زده بیشتر دارد و پرسپولیس یک گل خورده کمتر دارد تا از این حیث نیز رقابت حساسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!