Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا سه‌شنبه هفته جاری تعیین تکلیف شده و راهی صحن علنی مجلس خواهد شد. خبرگزاری میزان - ولی اسماعیلی در یک گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی با اشاره به عملکرد کمیسیون اجتماعی مجلس پیرو به سرانجام رساندن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از مجلس قبل آغاز و به مجلس فعلی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: تمایل به این بوده که دولت در این زمینه پیش قدم شود لذا ما در این زمینه دعوتی از جناب آقای لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی به کمیسیون داشتیم و ایشان قول دادند که این موضوع پیرو لایحه‌ای از سوی دولت به کمیسیون و مجلس ارائه شود که این مسئله به تعویق افتاد و ما مجبور شدیم تا طرحی که در دست داشتیم را ادامه دهیم.

وی با اشاره به جلسه ۱۰ ساعته کمیته تخصصی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نائب رئیس مجلس گفت: پیرو این جلسه انشالله سه‌شنبه هفته جاری این بحث را تعیین تکلیف کرده و طرح مذکور را راهی صحن علنی مجلس خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت:ما در حال حاضر نزدیک به ۴۷۰ هزار نفر نیروی قراردادی، شرکتی، حجمی و کارگری و ۱۷ نوع مباحث قراردادی داریم که هیچ کدام از این‌ها امنیت شغلی ندارند، ضمن اینکه دریافتی که به پیمانکاران در زمینه این نیرو‌ها اختصاص می‌یابد تمام و کمال به دست کارمندان قراردادی و حجمی ما نمی‌رسد.

وی بیان داشت: ما به طور کل در این طرح می‌خواهیم جلوی استخدام‌ها با امضا‌های طلایی را بگیریم تا همه استخدام‌ها به صورت یکپارچه پیرو آزمون استخدامی سازمان ادرای و استخدامی مدنظر قرار گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه ما در این طرح می‌کوشیم نیرو‌های فعلی را هم ساماندهی کنیم، بیان داشت: بالاخره نیرویی که ۲۰ سال کار کرده را نمی‌توانیم به امان خدا رهایش کنیم و این نیرو‌ها یک امنیت شغلی می‌خواهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه با اشاره به طرح مدیریت تعارض منافع و بررسی آن در کمیسیون اجتماعی بیان داشت: بالاخره مجلس انقلابی برای اولین بار توانست ادبیات مدیریت تعارض منافع را وارد قانون‌نویسی کند و خدا را شاکریم که مجلس انقلابی به این موضوع رای داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح به کمیته تخصصی آن در کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است و این کمیته در حال جمع‌بندی این طرح است. همچنین پیشنهادات نمایندگان درباره این طرح جمع آوری شده و انشاالله اگر شور دوم این طرح در مجلس مصوب شود خیلی از منافذی که فسادزا هست، بسته خواهد شد. ادامه دارد ... برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف خط لوله انتقال گاز به پاکستان در این سفر اهمیت دارد، زیرا ایران به تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده است.

به گزارش شانا، احمد امیرآبادی فراهانی به اهمیت سفر رئیس‌جمهوری به پاکستان اشاره و اظهار کرد: تعیین تکلیف خط لوله انتقال گاز به پاکستان در این سفر حائز اهمیت است، زیرا ایران به تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده و خط لوله انتقال گاز تا مرز پاکستان برده شده است.

وی افزود: اگر پاکستان گاز طبیعی را از طریق ایران به مصرف‌کنندگان کشورش برساند، بی‌شک رضایتمندی مطلوبی در داخل و به نفع دولت این کشور شکل خواهد گرفت؛ زیرا تأمین گاز آن‌ها از طریق گازمایع (ال‌پی‌جی) است که بسیار گران تمام می‌شود و این خط لوله می‌تواند در اقتصاد، رشد صنعت و آسایش مردم پاکستان مفید واقع شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان تصریح کرد: پیشنهادهایی برای عملیاتی‌کردن این خط لوله وجود دارد، اما بعضی از کشورهای ثالث خارج از منطقه با ایجاد موانع، دخالت‌هایی در این زمینه دارند که دولت پاکستان باید بدون توجه به آن‌ها منافع مشترک دو ملت را مدنظر قرار دهد.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه دولت سیزدهم در توسعه همکاری با همسایگان موفق عمل کرده است، بیان کرد: یکی از کارهای سازنده دولت در حوزه سیاست خارجی، تقویت همکاری‌ها با کشورهای همسایه و منطقه ازجمله پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق و... بوده است.

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است