Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@04:52:04 GMT

جزئیات گازگرفتگی ۲۸دانش‌آموز در کاشان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۹۱۹

۲۸ دانش آموز در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه بخش طاهرآباد از توابع شهرستان کاشان دچار گازگرفتگی شدند. ناطقان: ساعاتی پیش از ظهر امروز و حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ وقوع حادثه گازگرفتگی در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه بخش طاهرآباد از توابع شهرستان کاشان باعث مسمومیت ۲۸ دانش آموز و ۱۰ معلم و کادر این مدرسه شد.


حسین ریاحی رئیس اورژانس کاشان  با اشاره به اینکه به محض اطلاع از این حادثه کارشناسان و پرسنل اورژانس کاشان سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند، اظهار داشت: مسموم شدگان این حادثه در سریع‌ترین زمان ممکن به دمراکز درمانی منتقل شدند تا مراحل درمان آنها طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای این عملیات هفت آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اعزام شدند.

در همین حال ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز با اشاره به اینکه ۲۸ دانش آموز مسموم شده به این مرکز درمانی منتقل شدند، گفت: ۲۰ نفر از این دانش آموزان برای مراحل درمانی در این مجتمع درمانی بستری و هشت نفر نیز به صورت سرپایی مداوا و سپس مرخص شدند.

وی افزود: به علت مسمومیت این دانش آموزان با گاز منوکسبد کربن تا تکمیل مراحل درمانی و رسیدن شرایط جسمی مصدومان به حالت پایدار آنها تحت مراقبت خواهند بود. منبع: مشرق برچسب ها: گاز گرفتگی ، دانش آموز ، کاشان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گاز گرفتگی دانش آموز کاشان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۲ میلیون دانش آموز حافظ کل قرآن هستند.

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هم گفت: طرح ملی اتقان که مخفف «ارتقای توانمندی‌های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی» است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم است.
وی افزود: این طرح در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی،  بوشهر ‌و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

گفته شده تعداد شرکت کنندگان طرح اتقان در استان ایلام هزار و ۶۹۱ نفر، خراسان شمالی هزار و ۴۵۸ نفر، قم سه هزار و ۱۸۱ نفر، تهران هفت هزار و ۴۳ نفر، بوشهر چهار هزار و ۹۷۳ نفر بوده و در مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶  در این طرح شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه