Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "فرشید زینلی" ،فرمانده انتظامي "مرودشت" در تشریح این خبر به جام جم آنلاین گفت: روز جمعه 5 آذرماه در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر درگيري منجر به قتل در يكي از محله‌های شهرستان مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي خاطر نشان كرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردي 47 ساله توسط فرزند خود با ضربات سلاح سرد به قتل رسيده و قاتل متواري شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامي "مرودشت" تصريح كرد: ماموران انتظامي سريعا با اقدامات فني و تخصي موفق شدند در كمتر از نيم ساعت قاتل 27 ساله كه در منزل دوستش در يكي از محلات اين شهرستان مخفي شده بود را شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ "زینلی" با بيان اينكه قاتل علت اين درگيري را اعتياد شديد پدر به مواد مخدر اعلام كرد، عنوان داشت: متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل قاتل دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل