Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تعیین شده طالبان برای سازمان ملل اعلام کرد: آنچه که «جبهه مقاومت» گفته می‌شود تنها روی کاغذ وجود دارد و از حمایت مردمی برخوردار نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سهیل شاهین» نماینده تعیین شده طالبان برای سازمان ملل اظهارداشت: آنچه آن‌ها «مقاومت ملی» می‌نامند فقط روی کاغذ وجود دارد، جایی نیست که بتوانید فعالیت آنها را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین به «تاس» گفت: «آن‌ها واقعاً به مردم افغانستان اهمیت نمی‌دهند، آن‌ها هیچ حمایت مردمی ندارند، آن‌ها به رسانه‌های اجتماعی و اخبار جعلی وابسته هستند».

وی با اشاره به عفو عمومی اعلام شده توسط طالبان افزود: این اولین باری است که مردم، خواه از دولت حمایت کنند یا نه، می‌توانند بطور صلح‌آمیز در کشور زندگی می کنند. هیچکس از آن‌ها بخاطر کارهایی که در گذشته انجام داده‌اند انتقام نمی‌گیرد؛ البته اگر موارد شخصی وجود داشته باشد، داستان دیگری است.

شاهین در ادامه نیز تصریح کرد که طالبان از روسیه و دیگر کشورها انتظار دارد تا در کمیته اعتبارنامه سازمان ملل از درخواست آن‌ها برای اخذ کرسی افغانستان حمایت کنند.

«سهیل شاهین» گزینه طالبان برای نمایندگی در سازمان مللشاهین: طالبان از یک قوم خاص نیست/ به‌دنبال ایجاد یک دولت اسلامی با حضور اقوام هستیمشاهین: زنان افغانستان هیچ چیزی را از دست نمی‌دهند

وی پیش از این نیز، درباره نوع دولت آینده افغانستان گفته بود که سران طالبان برای ایجاد یک دولت فراگیر اسلامی با یکدیگر مشغول مشورت هستند.

شاهین با تاکید بر اینکه طالبان متشکل از یک قومیت خاص نیست، گفت: ما می‌خواهیم تمام افغان‌ها بخشی از دولت اسلامی فراگیر افغانستان باشند، بنابراین تمام قومیت‌ها می توانند درساختن افغانستان و همچنین در دولت مشارکت داشته باشند، زیرا این حق آنهاست.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم

همایشی در حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با حضور افغانستانی های مهاجر در مشهد برگزار شد.

شرکت کنندگان گفته اند این حمله به جبهه مقاومت جان تازه ای  بخشید و موجب بیداری کشورهای اسلامی شد.

این همایش به منظور قدردانی از محور مقاومت و سپاه پاسداران و مردم ایران برای درهم شکستن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • وزیر کشور: پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • هر گونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است