Web Analytics Made Easy - Statcounter

​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 4 موبایل قاپ در جنوب تهران و اعتراف به 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ " جلیل موقوفه ای "، ​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی های متعدد در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 117 جوادیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، سارقان با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را با همکاری یکدیگر  مرتکب می شوند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در بررسی ها تصویری از سارقان و مشخصات آنان به دست آمد و مشخصات متهمان در اختیار تیم های مختلف پلیس قرار گرفت، ادامه داد: در گشت زنی های هدفمند، تیم عملیات کلانتری هر4 موتورسوار را هنگام پرسه زنی در محدوده خیابان  "فدائیان اسلام " شناسایی و طرح مهار سارقان را عملیاتی کردند.

سرهنگ موقوفه ای  افزود: در یاین عملیات موفق پلیسی هر 4 متهم پس از تعقیب و گریز طولانی دستگیر و در بررسی های بیشتر از آنان یک دستگاه موبایل سرقتی کشف شد. .

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در پی جوئی های پلیسی به 30 فقره موبایل قاپی اعتراف و هر 4 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با بیان اینکه سارقان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف توسط پلیس دستگیر  و روانه زندان شده اند ، ادامه داد: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت موبایل موتورسیکلت زندان سرقت موبایل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه