Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی استان تعز یمن در محکومیت اوضاع اقتصادی و شرایط معیشتی استان تظاهرات کرده و با سر دادن شعارهایی سیاست‌های جنگی ائتلاف را عامل این بحران برشمردند.

به گزارش ایسنا، معترضان یمنی ساکن «تعز» (جنوب غربی) امروز در اعتراض به اوضاع اقتصادی و معیشتی کشور تظاهرات کرده و شعارهایی علیه مسؤولان محلی استان سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از الخبر الیمنی، برخی از معترضان نیز با سردادن شعارهایی مستقیماً ائتلاف سعودی و ادامه جنگ یمن را عامل اصلی سقوط اقتصادی این کشور دانستند.

معترضان معتقدند که به دلیل سیاست‌های جنگی ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان، استان تعز در شرایط بحرانی معیشتی و امنیتی و نرخ بالای ارز و بیکاری قرار گرفته است.

حملات ائتلاف سعودی علیه یمن به بهانه بازگشت قدرت به عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، از مارس ۲۰۱۵ (فروردین ماه ۱۳۹۴) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. طی این مدت هزاران نفر از مردم یمن کشته و یا زخمی شده‌اند.

نتایج یک تحقیق حاکی از این است که ارزش قراردادهای تسلیحاتی امضا شده از مارس ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۸.۴ میلیارد دلار هستند که ۲۰ قرارداد آنها به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار در دوره ریاست جمهوری جو بایدن در سال جاری میلادی امضا شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم)

منبع:فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بزرگترین ابرچالش‌های اقتصاد ایران از زبان رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • مردم اردن به خیابان ها آمدند
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • ارزیابی ۱۱۵ چهره اقتصادی از عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟
  • کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم)
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیست ها در مازندران برپا می شود
  • تجمع غیرت در محکومیت جنایت صهیونیستی ها در مازندران برپا می شود