Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین روز کاری خود در دیدار سرزده از بخش کرونایی بیمارستان هاجر شهرکرد از نزدیک روند شیوع کرونا و مشکلات این حوزه را بررسی کرد.

او افزود: به عنوان خادم مردم اولین روز رسمی کار خود را به سرکشی از بیماران گرفتار ویروس کرونا و تقدیر از کادر درمان که شجاعانه و ایثارگرانه در حال خدمت هستند، اختصاص دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری ادامه داد: بررسی میدانی از روند شیوع کرونا در استان و مشکلات کادر درمان و بیماران و تلاش برای رفع این مشکلات از اهداف دیدار از بیمارستان هاجر شهرکرد است.

بیشتر بخوانید

کرونا نفس یک بیمار را در چهارمحال و بختیاری قطع کرد

او بر نقش موثر حضور و همراهی مردم در پیشبرد بهتر امور و غلبه بر مشکلات تاکید کرد و گفت: امید می‌رود در عرصه مهار و مقابله با ویروس کرونا نیز همانند سایر عرصه‌ها مردم همراهی کنند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقدام به دریافت واکسن در غلبه بر این ویروس منحوس مسئولان را یاری دهند.

حیدری با بیان اینکه در خصوص تامین واکسن با محدودیت روبرو نیستیم، اضافه کرد: علاوه‌بر تزریق واکسن، در صورت برگزاری مراسم‌ها با تعداد کمی از افراد و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیمارستان دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد