Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در پی اعتراض رسمی به ادامه اشتباهات داوری، در نامه‌ای جداگانه خواهان برگرداندن اثر انضباطی تصمیم اشتباه داور در صدور کارت زرد برای مهدی ترابی شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم از بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر، به طرز عجیبی شاهد اشتباهات پی‌درپی داور، همگی به زیان پرسپولیس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مورد از این اشتباهات در دقیقه ۳۰ مسابقه به وقوع پیوست که به گواه تصاویر ویدئویی و تمام کارشناسان داوری، مدافع تیم صنعت نفت، مهدی ترابی را در محوطه جریمه و در حالی که صاحب توپ و رو به دروازه تیم مقابل بود با خطا سرنگون کرد. داور این دیدار در صحنه مذکور نه تنها ضربه پنالتی اعلام نکرد، بلکه به اشتباه به جای اعمال جریمه شخصی برای بازیکن خاطی، کارت زرد را به مهدی ترابی نشان داد.

باشگاه پرسپولیس پس از آن بازی، اعتراض خود در ارتباط با این صحنه را در نامه‌ای جداگانه اعلام کرد و خواستار بررسی آن و بازگرداندن کارت زرد مهدی ترابی ناشی از اشتباه داور در تشخیص بازیکن خاطی شد.

رونوشت این نامه برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز ارسال شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی لیگ برتر مهدی ترابی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • داوران یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • خزعلی مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی