Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورجعلی علیزاده، روز شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها با بیان اینکه ساماندهی سه راهی قویون قشلاقی به منظور ارتقای ایمنی ترددکنندگان این جاده از سوی این اداره کل اجرا شده است، افزود: در اجرای این پروژه ها، عملیات خاکبرداری به مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب و زیرسازی و شن ریزی به میزان یک هزار و ۸۰۰ مترمکعب انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعریض میدان به طول ۵۰۰ متر و عرض۱۰ متر از ۲ طرف، ۲ لایه آسفالت ریزی به مقدار سه هزار و ۵۰۰ تن، نصب هفت عدد چراغ روشنایی، جدول گذاری و رنگ آمیزی جداول به طول ۵۰۰ متر، اجرا و تعریض چهار دستگاه پل ۲ متری، آسفالت ریزی معبر ورودی روستا، شانه سازی و تعریض حاشیه جاده در محدوده متصل به سه راهی از هر طرف یک کیلومتر، نصب و ساماندهی علایم جدید و خط کشی کامل محدوده میدان را از اقدامات انجام شده در ساماندهی این سه راهی اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری نیز روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از جاده هشترود - مراغه از سوی این اداره کل اجرا شده است.

علیزاده، ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود آذربایجان شرقی بهسازی راه ها طرح های عمرانی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود آذربایجان شرقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود آذربایجان شرقی بهسازی راه ها طرح های عمرانی مراغه پروژه ها سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بهترین اتفاق سال گذشته در حوزه اشتغال و بازار کار را تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار عنوان و ابراز امیدواری کرد: آیین‌نامه تعیین حداکثر مدت موقت برای کارهای غیردائم از سال جدید به اجرا درآید و طرح ساماندهی نیروهای شرکتی به نتیجه برسد.

فتح الله بیات در گفت و گو با ایسنا، درباره اولویت‌های جامعه کارگری در سال جدید اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب برای کارگران در سال ۱۴۰۳ می تواند این موضوع باشد که آیین نامه تعیین حداکثر مدت موقت برای کارهای غیردائم که هیات وزیران در سال ۱۳۹۸ سقف آن را ۴ سال تعیین کرد از سال جدید ابلاغ و اجرایی شود.
 وی افزود: در سال ۱۳۹۸ سقف کارهای پروژه ای و موقت ۴ سال تعیین شد و بهمن ماه سال گذشته این مصوبه هیات وزیران باید به اجرا در می آمد، با توجه به اینکه دوره چهارساله اش به اتمام رسید، باید آن را عملی می کردیم و امیدواریم از امسال این آیین نامه اجرا شود.
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ادامه داد: دومین اتفاق خوب ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی و برچیده شدن شرکت‌های پیمانکار نیروی انسانی است و امیدواریم پس از نظارت شورای نگهبان بر این طرح مجلس، هرچه سریع تر اعلام شود که از سال ۱۴۰۳ نیروهای شرکتی و قراردادی که منتظر تصویب این طرح هستند، ساماندهی شوند تا در هفته کارگر بتوانیم خبر خوشی برای این دسته کارگران داشته باشیم.

بیات در عین حال بهترین اتفاق سال گذشته در حوزه اشتغال و بازار کار را صدور مجوزهای کسب و کار عنوان کرد و گفت: در حوزه اشتغال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار باعث شد تا بروکراسی های اداری کاهش یابد و افراد سریع تر مجوز کسب و کار بگیرند لذا هرچه به سمت الکترونیکی شدن موضوعات کارگری پیش برویم خوب است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • حادثه رانندگی با ۸ مصدوم در جاده مراغه به هشترود