Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بازرسی میدانی دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمند سازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز ۶ آذرماه در نشست با روسای کانون سردفاتران ازدواج و طلاق سراسر کشور، از پیگیری اصلاح نظام نامه دفتر ثبت ازدواج و طلاق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در نظام نامه دفتر ثبت ازدواج و طلاق تصریح کرد: پیشنهاد اصلاح نظام نامه و نقطه نظراتی که از سوی کانون سران دفاتر ازدواج و طلاق اعلام شده، مدنظر قرار گرفته شده است که در صورت تایید رئیس قوه قضائیه ابلاغ می‌گردد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش طلاق و افزایش ازدواج، به تشکیل کمیته‌های پژوهش و برون سپاری اشاره و تصریح کرد: باید بعضی از امورات را به دفاتر واگذار کرد.

وی همچنین بازرسی میدانی دفاتر ازدواج و طلاق را امری مهم دانست بر هوشمند سازی کامل فرآیندهای ازدواج و طلاق و اصلاح سامانه تاکید کرد.

بابایی به ایجاد صندوق بیمه، بازنشسنگی و صندوق‌های حمایتی برای دفاتر اشاره و تصریح کرد: با همفکری و ارائه نقطه نظرات در آینده می‌توانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رئیس سازمان ثبت اسناد ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصویر زیر عکسی از یک کفاشی قدیمی در سال ۱۳۳۰ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896111

دیگر خبرها

  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های مازندران نصب می‌شود
  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس