Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@14:23:25 GMT

هشدار به گران‌فروشان لوازم‌خانگی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۷۶۹۵

هشدار به گران‌فروشان لوازم‌خانگی

نایب‌رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم‌خانگی داخلی باید بدانند که نهاد‌های نظارتی، چون سازمان تعزیرات بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به گرانی لوازم خانگی داخل و ضرورت نظارت بر این بخش، گفت: لوازم خانگی داخلی باید به قیمت واقعی در بازار فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر میزان تولید لوازم خانگی داخلی در کشورمان بسیار زیاد است و از سوی دیگر این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همچنین لوازم خانگی داخلی ما با برند‌های خارجی قابل رقابت است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

وی بیان داشت: البته افرادی که به دنبال ایجاد انحصار در بازار لوازم خانگی هستند باید بدانند که صرفاً واردات لوازم خانگی از کره‌جنوبی به کشورمان ممنوع شده است، اما از سایر کشور‌ها واردات لوازم خانگی انجام خواهد شد.

میرتاج الدینی ادامه داد: البته واردات لوازم خانگی از سایر کشور‌ها به ایران در حدی خواهد بود که تولید داخلی ما ضربه نخورد.

وی ادامه داد: با این حال تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی داخلی باید بدانند که نهاد‌های نظارتی، چون سازمان تعزیرات بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند و لوازم خانگی باید با قیمت واقعی به دست مردم برسد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: به هیچ وجه لوازم خانگی داخلی نباید گران فروخته شود و با کسانی که گرانفروشی می‌کند، حتماً برخورد قاطع می‌شود.


منبع: میزان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هشدار به گران فروشان لوازم خانگی لوازم خانگی گران فروشان لوازم خانگی هشدار به گران فروشان گران فروشان لوازم خانگی داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس