Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@02:17:53 GMT

رئیسی به لرستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۷۷۰۰

رئیسی به لرستان سفر می‌کند

صراط:

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: آخر هفته جاری روز پنج شنبه ۱۱ آذرماه آیت الله رئیسی به استان لرستان سفر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با تسنیم در خرم آباد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان لرستان اظهارداشت: بنا شده آخر هفته جاری روز پنج شنبه 11 آذرماه آیت الله رئیسی به استان لرستان سفرکند که امیدواریم این سفر یک سفر پر از خیرو برکت برای مردم استان لرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه ما از ریاست محترم جمهور درخواست داریم مطالبات فراوان و رفع کاستی‌های متعددی است که لرستان در زمینه صنعت، دامپروری، کشاورزی، عمران، آبادانی و ایجاد اشتغال با آنها دست وپنجه نرم می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس عنوان کرد: در سفر روزهای آتی رئیس جمهور به لرستان دو پروژه بزرگ احداث سد معشوره که نقش حیاتی برای مردم استان دارد و بایستی حتما عملیاتی شود و پروژه راه آهن در نظر گرفته شده که این دو پروژه در راس همه مطالبات قرار دارند.

وی بیان کرد: بخش‌هایی از پروژه راه آهن در گذشته در استان کلید خورده ولی روند ساخت آن متوقف شده، احداث خط راه آهن مطالبه ای است که می‌تواند زمینه‌های پیشرفت را برای استان بهترفراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی گفت:به طور یقین در سفر رئیس جمهور به استان لرستان بحث حق آبه لرستان را مطرح و مطالبه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:در سفر رئیس جمهور به لرستان خواهیم گفت که همان‌گونه که بعضی از استان‌های بدون آب اظهار می‌کنند که حق دارند آب داشته باشند چگونه می‌شود لرستان که دارنده و سر منشاء آب است چنین حقی نداشته باشد و این با هیچ منطقی سازگار نیست.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت بایستی به گونه‌ای باشد که همه را ببیند و به موضوع حق آبه که جزء مسائل توسعه استان است به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردم لرستان به طور ویژه توجه کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی لرستان ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی صراط استان لرستان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین

طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین در گفت‌وگوی تلفنی امروز با رئیس‌جمهور ایران ابراهیم رئیسی ابراز امیدواری کرد که همه طرف‌ها خویشتنداری منطقی نشان دهند و از دور جدید تقابل جلوگیری کنند.

رئیس‌جمهور ایران هم با اشاره به اینکه اقدامات ایران لازم و محدود بود، بر عدم تمایل تهران به تشدید تنش تاکید کرد.

نیرو‌های مسلح ایران بامداد یکشنبه به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در پی حمله تروریستی اول آوریل این رژیم به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، دو طرف در این گفت‌وگوی مفصل، علت اصلی حوادث خاورمیانه را مناقشه حل نشده فلسطین و اسرائیل عنوان کردند و بر رویکرد‌های اصولی خود مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه و تسهیل کمک‌های بشردوستانه به این منطقه تاکید کردند.

آنها همچنین تمایل متقابل خود برای توسعه بیشتر همکاری‌های دوجانبه را ابراز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: کشورهای منطقه به نیروهای نظامی ایران تکیه کنند
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • رئیس‌جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • رئیس جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • رئیسی پنجشنبه به استان سمنان می‌رود
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند