Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مورد ابتلای مشکوک به "اومیکرون" (گونه جهش‌یافته آفریقایی کرونا) در آلمان شناسایی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ اولین مورد ابتلای مشکوک به "اومیکرون" (گونه جهش‌یافته آفریقایی کرونا) در آلمان شناسایی شد.

مقامات محلی در ایالت هسن گزارش داده‌اند که مسافری که اخیراً از آفریقای جنوبی وارد آلمان شده مشکوک به ابتلا به گونه "اومیکرون" از ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اجتماعی آلمان نیز روز شنبه گفت که نوع "اومیکرون" از ویروس کرونا احتمالا از هم‌اکنون در آلمان وجود دارد.

مقامات بهداشتی هلند نیز روز شنبه اعلام کردند که نتیجه تست کرونای 61 مسافری که با دو پرواز از آفریقای جنوبی وارد آمستردام شده بودند مثبت است. بررسی‌های بیشتر برای تشخیص گونه ویروس کرونای شناسایی شده در بدن این مسافران در جریان است. بر اساس اعلام مسئولین هلند، افرادی که تست کرونای آنها مثبت گزارش شده اکنون در هتلی در نزدیکی فرودگاه آمستردام در قرنطینه به سر می‌برند.

بر اساس گزارش یورونیوز، به گفته دانشمندان نوع "اومیکرون" ویروس کرونا ممکن است نسبت به سایر گونه‌های این ویروس مانند "دلتا" مسری‌تر باشد. اولین مورد از ابتلا به گونه اومیکرون در قاره اروپا روز جمعه در بلژیک شناسایی شد.

سازمان جهانی بهداشت این گونه کرونا را نگران کننده نامگذاری کرده است اما هنوز شواهد قطعی از کاهش اثربخشی واکسن‌های کرونا روی این سویه ویروس کرونا در دست نیست.

سازنده داروی ضدکرونا: اثربخشی "مولنوپیراویر" کمتر از تصور بود!افزایش خطر ابتلای مجدد به کرونا با شیوع ویروس جدید آفریقاییسازمان جهانی بهداشت سویه جدید کرونا را "نگران‌کننده" دانست/ از کرونای «اومیکرون» چه می‌دانیم؟چگونه تنگی نفس پس از ابتلا به کرونا را درمان کنیم؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس ویروس کرونا اولین مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جام جم در مطلبی به این سوال که «چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع بود؟» فهرستی طولانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته را ارائه کرده که در ادامه می‌خوانید:

۱- تیر ۱۳۶۱ ربودن احمد متوسلیان
۲- خرداد ۱۳۷۳ انفجار حرم امام‌رضا(ع)
۳- دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی
۴- خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت
۵- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی
۶- فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان
۷- مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد
۸- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم
۹- آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن
۱۰- فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر
۱۱- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم
۱۲- آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت
۱۳- اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری
۱۴- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز
۱۵- آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده
۱۶- فروردین۱۴۰۰ انفجار در نطنز
۱۷- آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها
۱۸- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی
۱۹- خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی
۲۰- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری
۲۱- فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896624

دیگر خبرها

  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • آبله مرغان، بیماری شایع اولین فصل سال است