Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه مقرر شد سال آینده با افزایش بهره وری بخش های محتلف تولیدی، رشد اقتصادی ۸.۵ درصدی استان سمنان محقق شود ابراز داشت: افزایش بهره‌وری یعنی از همین منابع آب موجود، بهترین استفاده به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۲۶ درصد از آب شرب روستایی و شهری استان سمنان به هدر می‌رود گفت: با وجود این مشکل و جدا نبودن آب شرب از آب خام در آبیاری فضای سبز شهری و همچنین استفاده از روش آبیاری غرقابی، بهره‌وری استان کم است.

استاندار سمنان با بیان اینکه با وحدت، انسجام و صمیمیت مشکل کم‌آبی حل می‌شود گفت: بزرگترین آفت امروز، درگیری برخی از مدیران با حاشیه است زیرا در جنگ اقتصادی امروز این موضوع مانع پیشرف و حل مشکلات می شود.

شهرداری‌ها در زمینه جداسازی آب شرب از آبیاری فصاهای سبز شهری یاری شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این نشست ابراز داشت: شهرداری‌ها اقداماتی به منظور جداسازی آب شرب از آبیاری فضاهای سبز شهری آغاز کردند و تکالیف‌شان مشخص است.

محمد حمیدی گفت: اگر ظرفیت منابع مالی حوزه آب یاری می‌کند، به شهرداری‌ها با پرداخت تسهیلات کم‌بهره در زمینه جداسازی آب شرب از آبیاری فصاهای سبز شهری کمک شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد شهرداری سمنان سرمایه‌گذار مناسبی برای طرح تصفیه‌خانه پساب نیست و لازم است هرچه سریعتر درخصوص اجرای این طرح تصمیم‌گیری شود.

برچسب‌ها سمنان کم آبی سیدمحمدرضا هاشمی منابع آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان کم آبی سیدمحمدرضا هاشمی سمنان کم آبی سیدمحمدرضا هاشمی منابع آب آب شرب از آب سبز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان از تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی خرم‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت‌پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم برای حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت استفاده کرد.

وی افزود: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری مانند آب‌ و خاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به نظام اسلامی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی یک وظیفه است و توجه به جامعه نیازمندان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

ادامه بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد/ دوئل سرمایه‌گذار و شهرداری برای تعیین "قدرالسهم"

شفقت بیان کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار لرستان اقدام کنند.

وی با ضرورت توانمندسازی افراد بی‌بضاعت در لرستان، خاطرنشان کرد: ظرفیت فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت‌سازی‌ در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت، اشتغال و خودکفایی این افراد اشاره و بیان کرد: بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات را در دستور کار خود قرار دهند.

شفقت با بیان اینکه اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد، گفت: توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان خواستار تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان 22 بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان برای بازدید از این پروژه‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد