Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا در پی شیوع سویه جدید کرونا در آفریقای جنوبی در اطلاعیه‌ای از شهروندان مقیم ۶ کشور آفریقایی خواست ضمن حفظ آرامش در صورت بروز هر مشکلی با سفارت تماس بگیرند.

به گزارش مشرق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا، طی اطلاعیه‌ای خطاب به ایرانیان مقیم و غیرمقیم در کشورهای جنوب آفریقا اعلام کرد: با توجه به مشاهده سویه جدید کرونا در ۶ کشور جنوب آفریقا شامل آفریقای جنوبی، زیمبابوه، نامیبیا، بوتسوانا، لسوتو و اسواتینی و لغو پرواز برخی شرکت‌های هوایی و نیز محدودیت‌هایی که در این کشورها ایجاد شده و ممکن است موجب ایجاد مشکلاتی بخصوص در زمینه بازگشت ایرانیان به میهن شود، ‌از ایرانیان عزیز در آفریقای جنوبی و کشورهای جنوب آفریقا تقاضا داریم ضمن حفظ آرامش و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده توسط کشورهای محل اقامت، چنانچه در خصوص اقامتشان در این شرایط و یا هر مورد دیگری متاثر از این وضعیت مشکلی برای ایشان ایجاد شد، حتما با سفارت و بخصوص بخش کنسولی تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه اضافه کرد: شماره تماس و رایانامه نمایندگی در صفحه تارنمای سفارت به آدرس southafrica.mfa.ir موجود است. ضمن آنکه سفارت آخرین اطلاعات و اخبار مربوطه را از طریق گروه‌هایی که قبلا در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده، به اطلاع خواهد رساند و ایرانیان عزیز می‌توانند از طریق این گروه‌ها مستقیما با همکاران سفارت در تماس بوده و سوالات و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.

در پایان این اطلاعیه عنوان شده است: امیدواریم این دوره که موجب نگرانی ایرانیان عزیز در جنوب آفریقا و خانواده‌های ایشان شده هر چه سریعتر به پایان برسد و شرایط بهتری ایجاد شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو نامیبیا آفریقای جنوبی سفارت ایران زیمبابوه آفریقا آفریقای جنوبی جنوب آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی دونده مطرح و خوش نام و‌نشان کشورمان موفق شد، با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بر همین اساس طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ثانیه باد (۱.۱-) پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

لازم به ذکر است، در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حد نصاب۲۳.۵۱ثانیه پس از مریم طوسی در جایگاه سوم قرار گرفت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • ایرلند در پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند
  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حرکت آکروباتیک و گل تماشایی یاسین بنزیا مقابل آفریقای جنوبی (الجزایر 3-3 آفریقای جنوبی)
  • هشدار دامپزشکی درباره خطر شیوع تب کریمه کنگو؛ سمپاشی دام و اماکن دامی اصلی‌ترین روش‌ کنترل