Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کشف بسیار زیاد سلاح سرد از اغتشاشگران، اظهار داشت: در یکی از ورودی‌های اصفهان هفت قبضه کلت کمری از یک باند حمل سلاح گرم و یک قبضه وینچستر از اغتشاشگران کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: با هوشیار دستگاه‌های امنیتی یک نیسان پر از کوکتل مولوتف در حال انتقال به محل تجمعات کشف و ضبط شد و خانه‌ای در نزدیکی زاینده‌رود که محل ساخت کوکتل مولوتف و مواد انفجاری بود نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حال مامور ناجا که در اغتشاشات مورد اصابت شش ضربه چاقو قرار گرفته بود نیز رو به بهبودی است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان کشف کوکتل مولوتف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری هشت محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدی نسب اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون‌گریز، پلیس شوش طرح دستگیری محکومان متواری را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت نفر از محکومان متواری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیات‌های جداگانه هر هشت نفر دستگیر شدند.

محمدی‌نسب گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شوش بیان کرد: طرح دستگیری سایر محکومان در دستور کار قرار دارد و با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطع برخورد قانونی می‌شود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران  دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد