Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که ۷۶ درصد از مشترکان بخش خانگی، شامل افزایش گازبها نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، سیدجلال نورموسوی با اعلام اینکه ۷۶ درصد از مشترکان بخش خانگی، شامل افزایش گازبها نمی‌شوند، اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید هیئت وزیران، جدولی ۱۲ پلکانی برای تعرفه جدید گاز تعیین شده که سه پله نخست بدون تغییر تعرفه گاز هستند و از پله ۴ تا ۱۲، مبلغ گازبهای هر پله، ۴۰ درصد نسبت به پله قبل، اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت نفت، وی ادامه داد: بر اساس تبصره ۸ قانون بودجه، گازبهای مشترکانی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی قرار دارند و مصرف آن‌ها در حد متعارف است، رایگان خواهد بود.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: اکنون ۵۰ درصد از گاز تولیدی کشور، توسط ۲۵ درصد مشترکان پرمصرف در بخش خانگی مصرف می‌شود که در واقع، بیشترین میزان یارانه پنهان انرژی را دریافت می‌کنند. از این رو برای ایجاد عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه این انرژی پاک، با مصوبه هیئت دولت برای مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز، جریمه‌هایی در نظر گرفته شده است که از ابتدای آذرماه، قابلیت اجرا دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گازبها بخش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد