Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: معمولاً با توسعه تکمیلی یک میدان اکتشافی و اخذ اطلاعات جدیدتر و حفاری چاه‌ها قطعیت و معتبر بودن اطلاعات اعلامی قبلی مشخص می‌شود لذا در نواحی که به‌عنوان اکتشافات جدید اعلام می‌شود با توسعه اولیه اطلاعات قبلی تأیید و یا رد می‌شود. خبرگزاری میزان - محسن خجسته‌مهر امروز در یک نشست خبری در پاسخ به سؤال میزان دربار آخرین وضعیت «کشف میدان نفتی با حجم ۵۳ میلیارد بشکه» که رئیس‌جمهور پیشین از آن سخن گفته بود، گفت: بخشی از پتانسیل اکتشافی بوده و مربوط به لایه‌های اکتشافی قبلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی افزود: درلایه‌های متعدد میادین کشف شده قبلی ساز‌ه‌هایی را داریم که دارای هیدرو کربن هستند و بخشی از پتانسیل اکتشافی آن منطقه در استان خوزستان است.   مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: پس از اینکه برنامه طرح توسعه آن منطقه حسب لزوم و اولویت، مشخص شده باشد منطبق بر واقعیت‌های آن میدان و منطبق بر کشفیات و نگاه واقع گرایانه به آن پتانسیل، طبیعتا مثل هر پتانسیل اکتشافی دیگر برنامه ریزی لازم برای توسعه آن انجام خواهد شد.

خجسته مهر تاکید کرد: معمولا با توسعه تکمیلی یک میدان اکتشافی و اخذ اطلاعات جدیدتر و حفاری چاه‌ها قطعیت و معتبر بودن اطلاعات اعلامی قبلی مشخص می‌شود لذا در نواحی که بعنوان اکتشافات جدید اعلام می‌شود با توسعه اولیه اطلاعات قبلی تایید و یا رد می‌شود.   وی گفت: بنابراین همواره در بحث‌های اکتشافی توسعه مرحله‌ای و پلکانی مطرح می‌شود و پس از کشف اطلاعات جامع، برنامه کامل آن میدا ارائه می‌شود و سرمایه گذاری مورد نیاز مشخص می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تهاتر ال پی جی با برنج پاکستانی اظهار کرد: در فروش ال پی جی و میعانات گازی محدودیتی برای دریافت پول نداریم و لازم نیست تهاتر کنیم بنابراین اینکه بخواهیم با کالای خاصی ال پی جی را تهاتر کنیم صحت ندارد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در مورد ادعا‌های مربوط به میدان چالوس نیز گفت: این میدان موضوعیت ندارد و جزو مخازن رسمی ایران قرار نگرفته است.

رئیس جمهور پیشین ۱۹ آبان ۱۳۹۸ در جمع مردم یزد گفته بود یک میدان نفتی بزرگ به اندازه ۵۳ میلیارد بشکه نفت کشف شده است که از بستان آغاز می‌شود و تا نزدیک امیدیه ۲۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد.   بیشتر بخوانید: هزار و ۲۰۰ میلیارد بشکه نفت خام در زیرزمین ثروت داریم/ هنوز اکتشافات جدیدمان را احصا نکرده‌ایم   انتهای پیام/   برچسب ها: تهاتر ال پی جی برنج پاکستان میدان گازی کشف میدان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهاتر ال پی جی برنج پاکستان میدان گازی کشف میدان میلیارد بشکه ال پی جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!

به گزارش "ورزش سه"، با رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی بر باشگاه پرسپولیس حالا همه نگاه‌ها به تصمیمات این کنسرسیوم و در رأس آن بانک شهر خواهد بود که به نظر می‌رسد عملا مدیریت این باشگاه را در دست خواهد گرفت.

بانک شهر در رأس این کنسرسیوم بانکی با بیشترین سهامی که در اختیار گرفته قرار است پرسپولیس را اداره کند و در آینده‌ای نه چندان دور بیشترین نماینده را در هیئت مدیره و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

اما بانک شهر در شرایطی مالک عمده باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید که به نوعی مهمترین طلبکار از این باشگاه هم هست. باشگاه پرسپولیس طی دو سال گذشته وام‌های کلانی از این بانک دریافت کرده و به خاطر ارتباط خوب و مثبت مدیران باشگاه با این بانک توانسته بخش عمده‌ای از مشکلاتش را با این وام‌ها رفع و رجوع کند.

طبق گزارش مالی منتهی به 30 آذرماه سال 1401 باشگاه پرسپولیس حدود 200 میلیارد تومان از این بانک وام گرفته بوده که بخشی از آن تسهیلات ارزی و بقیه ریالی بوده است. در عین حال طبق همان گزارش 42.4 میلیارد تومان از این وام‌ها شامل جریمه شده بود.

همچنین باشگاه پرسپولیس طبق اطلاعات منتشر شده در سایت کدال پنج فقره از بانک شهر وام گرفته که مجموع آن 7.3 میلیارد تومان بوده اما نزدیک به 29 میلیارد تومان جریمه شده است.

با این وجود یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گوید تمام وام‌هایی که باشگاه پرسپولیس از بانک شهر گرفته بود در حال تسویه است و با توجه به سپرده‌ای که این باشگاه در بانک فوق داشته از محل سود سپرده پرداخت شده و جریمه‌ای هم شامل حال باشگاه نشده است اما تنها بازپرداخت آن تسهیلات ارزی مانده که به صورت قرض الحسنه بوده است.

از سوی دیگر هم باشگاه پرسپولیس هم استقلال وام بلند مدت 2.5 میلیون دلاری از بانک شهر دریافت کرده‌اند که ماجرای این وام جداست.

با این حساب باشگاه پرسپولیس به بزرگترین طلبکار خود رسیده است و مدیران باشگاه باید خوشحال باشند که طلب‌های باقیمانده با بخشی از درآمدهای حاصله این باشگاه تهاتر خواهد شد و نگرانی جدی‌ای بابت بازپرداخت اقساط بعدی یا تعویق بازپرداخت وام و جرایم احتمالی ندارند.

در گام اول شاید با توافق و همکاری بانک مرکزی پرسپولیس به پاداش عظیم 3.5 میلیون دلاری خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا که مدت‌هاست بلوکه شده ودستیابی به آن دشوار است، دست یابد و بخش عمده‌ای از بدهی‌هایش به بانک شهر را تهاتر کند. در واقع باشگاه پرسپولیس می‌تواند به این درآمد 3.5 میلیون دلاری خود در ای‌اف‌سی به عنوان یک پشتوانه برای وام بلندمدت خود از بانک شهر حساب کند و اینگونه نیست که وام بلندمدتش پشتوانه مناسبی نداشته باشد و در صورت نیاز با دریافت مطالبات خود از ای‌ف‌سی وام کلان و طولانی مدت خود از بانک شهر را نیز تهاتر خواهد کرد.

البته باشگاه پرسپولیس وام‌های دیگری از بانک‌های ملی و صندوق کارآفرینی امید هم گرفته بوده که یکی از مدیران این باشگاه می‌گوید آنها نیز در حال بازپرداخت شدن است.

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا