Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ۴ گروه‌ جهادی از استان خوزستان در جشنواره مالک اشتر مورد تقدیر قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج با حضور رئیس بسیج مستضعفان در تهران برگزار شد و 4 گروه جهادی از خوزستان در این جشنواره مورد تقدیر واقع شدند.

پس از بررسی و ارزیابی عملکرد سالانه رده‌های مختلف بسیج براساس شاخص‌های مدنظر میزان کارکرد گروه‌ها در مأموریت‌های محول شده رصد می‌شود و در نهایت برترین گروه در جشنواره مالک اشتر معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی رده‌ها، مدیریت موضوعات طرح اعتلا بسیج، ارائه گزارشات، میزان پیشرفت در اهداف سپرده شده و عملکرد رده‌ها از محورهای مهم ارزیابی گروه‌ها به شمار می رود.

در این جشنواره گروه جهادی شهدای دشت آزادگان به عنوان موفق ترین گروه بحران سیل خوزستان در سطح بسیج با مسئولیت یعقوب بیت طرفی، گروه جهادی شهید عباس دانشگر موفق در ساخت مدارس و تعمیرات بیمارستان با مسئولیت سید کریم دانشوریان، گروه جهادی ثامن با مسئولیت مجتبی جهان بین از ایذه موفق ترین در بحث آبرسانی و  یادمان هورالعظیم هویزه موفق ترین یادمان دفاع مقدس در سطح بسیج معرفی شدند.

درخشش جوانان خوزستانی در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال کشوررزمایش 26 هزار نفری اقتدار بسیجیان خوزستان به‌‌روایت تصاویر‌سپاه و بسیج مرهم زخم ساکنان منازل آبگرفته شوشتر/ قرارگاه کربلا سپاه تا پایان بحران در منطقه حضور خواهد داشت

به گزارش تسنیم، جشنواره مالک اشتر بسیج با هدف ترویج و شناساندن الگوهای موفق جهادی به سایر رده‌ها برگزار می شود.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره مالک اشتر گروه جهادی رده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود