Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@18:13:44 GMT

هشدار سرلشکر باقری نسبت به ماجراجویی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۸۱۳۶

هشدار سرلشکر باقری نسبت به ماجراجویی علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پیامی نوشت: فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با عملیات مروارید در تسخیر سکوهای نفتی الامیه و البکر نظامیان رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی و شهیدان گرانقدر این نبرد تاریخی پیوند خورده است، گرامی می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام افزود: این واقعه بزرگ که نقطه عطفی در روند حرکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و اقتدار این نیروی مقتدر است را به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و مصمم این سازمان افتخارآمیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر باقری ادامه داد: بی شک امنیت پایدار و فراگیر امروز آب‌های سرزمینی کشور عزیز ما و اقتدار بازدارنده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران با دو بال گستره خود در ارتش و سپاه که موجبات افتخار ایرانیان و اعتماد بین المللی از ظرفیت و توان امنیت ساز آنان را رقم زده است؛ مرهون هدایت‌های حکیمانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، حمایت‌ها و ادعیه خیر ملت شریف و قهرمان و همت، اراده و تلاش‌های عالمانه، صادقانه و هوشمندانه رزمندگان این میدان راهبردی است.

وی یادآور شد: اطمینان دارم تداوم این روند شکوهمند و تاریخ ساز که پس از اجرای ماموریت خطیر اخیر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین المللی در روسیه دلالت بر قدرت و ابتکار عمل خیره کننده در حوادث بزرگ و متصور آینده دارد، ضامن درخشش و جلوه گری‌های ایران و ایرانی در آوردگاه‌های سخت و سرنوشت ساز پیش رو خواهد بود.

در پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دلاورمردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، آمده است: همت سترگتان در این راه مقدس را می‌ستایم و به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می‌دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه به ویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند و در غیر این صورت باید آتش خشم و اراده‌ای که آنها را وادار به فرار خفت بار از منطقه محکوم خواهد کرد، انتظار کشند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامیمان، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آب‌های خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند.  

همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحد‌هایی از یگان‌های موشکی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی‌های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحد‌هایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: پاسخ ایران در صورت تکرار ماجراجویی رژیم صهیونیستی فوری، حداکثری و قاطع خواهد بود
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پکن
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • شورای امنیت باید ریشه جنگ و نسل کشی در غزه را فوراً پایان دهد/ هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • نمایش اقتدار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد