Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:39:54 GMT

سرلک، مهره قابل اعتماد یحیی در انتقال توپ (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۸۱۸۹

سرلک، مهره قابل اعتماد یحیی در انتقال توپ (عکس)

میلاد سرلک بیشترین دقت پاس را در بین بازیکنان پرسپولیس ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرلک در دومین فصل بازی با پیراهن پرسپولیس توانسته درخشش قابل توجهی را از خود نشان دهد. او این هفته در نقش گلزن برای سرخپوشان ظاهر شد اما با این حال نقش اصلی این بازیکن تخریب نمایش هجومی حریف و البته انتقال با دقت توپ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک دفاعی سرخپوشان این فصل در مجموع ۲۳ کنش دفاعی (تکل و دفع و قطع توپ) داشته و ششمین بازیکن برتر پرسپولیس از این لحاظ است اما در دقت پاس جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

 

 

شماره ۱۰ سرخپوشان در لیگ بیست و یکم، آمار ۹۲٪ پاس صحیح را دارد و از بین ۲۸۸ پاس، ۲۶۵ پاس صحیح داده است.

 

نکته مهم اینکه اگر او در ارسال پاس کلیدی موفق نبوده اما در انتقال توپ به بازیکنان هجومی با دقت ظاهر شده و باید دید در ادامه فصل چه خواهد کرد.

میلاد سرلک پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد سرلک پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟