Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع اسرائیل با بیان اینکه بزرگترین دشمن تل‌آویو، ایران است، گفت که امیدوار است ایران هیچگاه به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند.

به گزارش فارس، «بنی گانتز» وزیر دفاع اسرائیل، شامگاه جمعه، در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به مسائل مختلفی از جمله برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.

بنی گانتز ابتدا در پاسخ به سؤالی درباره احتمال وقوع جنگ میان اسرائیل و ایران گفت: «پیش‌بینی نمی‌کنم که این، در هفته‌ها یا در ماه‌های آتی اتفاق بیفتد؛ اما این چیزی است که ممکن است رخ دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، وزیر دفاع اسرائیل در ادامه اظهاراتش مدعی شد که تل‌آویو برای این احتمال آماده است و توانمندی‌های خود را تقویت کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر دفاع اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده

 وزیر تندرو کابینه اسرائیل، آنچه درباره حمله اسرائیل به اصفهان منتشر شده آن را "ضعیف" توصیف کرد.

به گزارش عصرایران، همزمان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد هیچ آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران وارد نشده است.

"ایتمار بن غفیر" وزیر امنیت داخلی اسرائیل  در واکنش به خبرهای منتشر شده درباره حمله پهپادی در اصفهان  تنها به انتشار یک کلمه در توییتر اکتفا کرد و نوشت: "ضعیف ".
او رهبر حزب افراطی ملی گرا و مذهبی یهودی "اسرائیل خانه ماست" است.

رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات امریکایی و اسرائیلی می گویند اسرائیل حملاتی را علیه ایران انجام داده است. به ادعای آنها، این حملات در واکنش به حمله یکشنبه گذشته ایران به اسرائیل بود. منابع آگاه می گویند امریکا قبل از حمله، از سوی  اسرائیل، مطلع شده بود.

براساس گزارش های منتشر شده در صداوسیما، چند ریزپرنده در اصفهان از سوی دفاع هوایی ارتش مورد هدف قرار گرفتند. به گزارش صداوسیما، این ریزپرنده ها (پهپادهای کوچک) از داخل به پرواز درآمده بودند.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سازمان ملل متحد اعلام کرد که تاسیسات هسته‌ای ایران پس از حمله هوایی در استان اصفهان آسیبی ندیده‌اند.

آژانس همچنین خواستار خویشتن‌داری در منطقه شد.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس هم در بیانیه ای گفت که "همچنان از همه می‌خواهد تا حداکثر خویشتنداری را انجام دهند و مجدداً تأکید می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند."

    کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر دارایی اسرائیل خواستار ترور رهبران حماس شد یک وزیر اسرائیلی: آمریکا از تمام جهان جاسوسی می‌کند

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف
  • ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل/ برتری تهران نسبت به تل‌آویو چیست؟
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل
  • وزیر دارایی اسرائیل شرایط اقتصادی تل آویو را وخیم توصیف کرد
  • لفاظی تازه یک اسرائیلی؛ تل‌آویو دنبال حمله دیپلماتیک به ایران؟
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است