Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از کسب ۹ مدال توسط تیم نجوم و اختر فیزیک ایران در چهاردهمین المپیاد جهانی خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، افتخارآفرینان جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک سال ۲۰۲۱  به ۲ مدال طلا، ۵ مدال نقره، ۲مدال برنز و یک دیپلم افتخار دست یافتند.

گفتنی است؛ در این مسابقات که از ۲۳ لغایت ۲۸ آبان ماه با شرکت چهل و هشت کشور جهان با میزبانی کشور کلمبیا و به صورت آنلاین برگزار شد، سپهر میزانیان، سهند اکرمی پور به مدال طلا، تارا رضایی خیرخواه، زهرا ملکی، محمدطه جلالی ندوشن، سهند اسماعیل زاده، امین زمانی  به مدال نقره، سیدمحمدمهدی موسوی، امید رضا نظری بکائی مدال برنز و یحیی قاسمی سورکی  به دیپلم افتخار دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیاد جهانی مدال آوران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به اتمام رسید. بوکسورهای ایرانی پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند. در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو‌ از قرقیزستان رفت و در حالی‌که برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو‌ قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان‌ دادایف‌ از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید. پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم