Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد: منتظر پاسخ دستگاه قضایی به شکایت‌ها برای اعلام نتایج نهایی انتخابات هستیم.

عماد جمیل عضو تیم رسانه‌ای کمیساریای عالی انتخابات عراق گفت: نتایج تحقیقات درباره شکایت‌ها صد درصد تکمیل شده است و همه نتایج مطابق با آنچه اعلام شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیساریا به اقدامات و تلاش‌های خود برای تکمیل فرم‌ها و برگه‌های مربوطه و ارسال آن به هیات قضایی تا فردا یکشنبه ادامه می دهد.

عماد جمیل در پایان اظهار داشت: کمیساریای عالی انتخابات منتظر پاسخ هیات قضایی به ۱۵ شکایت خواهد بود تا پس از آن، نتایج نهایی انتخابات را اعلام خواهیم کرد.

انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق در تاریخ ۱۵ اکتبر گذشته برگزار شد.

کد خبر 5362218

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق انتخابات عراق ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی ایران سوریه فلسطین اتحادیه اروپا فرانسه اوکراین مذاکرات وین ترکیه مسکو افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، در حضور آقای رئیسی و شهباز شریف، اسناد همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و موضوعات حقوقی و قضایی را به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از طرف وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • فیلم/ امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان