Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کردستان گفت: جمعی از دوچرخه سواران سنندجی مسیر 20 کیلومتری روستای تاریخی و گردشگری "نه‌وه‌ره" را رکاب‌زنی کردند.

یعقوب گویلیان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: بیش از 50 دوچرخه سوار سنندجی با همکاری مشترک گروه های دوچرخه سواری کوردانه و سایکل توریست سنه دژ، مسیر 20 کیلومتری روستای تاریخی و گردشگری "نه‌وه‌ره" زادگاه و آرامگاه بزرگ مرد عارف و روحانی عالیقدر را رکاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، کردستان افزود: این برنامه روز جمعه 5 آذرماه به منظور تجلیل از مقام شامخ حضرت آیت الله شیخ محمد مردوخ کردستانی و با هدف شناساندن فرهنگ و جاذبه های توریستی و گردشگری کردستان و ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود