Web Analytics Made Easy - Statcounter

الگری گفت کسانی که می گویند یوونتوس قوی ترین ترکیب لیگ را دارد و باید اسکودتو را فتح کند، در محاسبات شان دچار اشتباه شده اند

یوونتوس تا هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، پنج مرتبه متحمل شکست شده که سه تای آن ها در خانه رقم خورده است!

طرفداری | در هفته چهاردهم سری آ، یوونتوس در تورین پس از 32 سال مقابل آتالانتا شکست خورد تا خیلی سریع دوباره به رده هشتم برگردد و فاصله اش با رده چهارم به هفت امتیاز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل ایتالیا، ماسیمیلیانو الگری سرمربی بیانکونری پس از شکست یک بر صفر مقابل آتالانتا در مصاحبه با DAZN گفت:

مشکل یوونتوس چیست؟ نمایش امشب ما مقابل آتالانتا هم تراز نمایش مان مقابل لاتزیو، فیورنتینا و لاتزیو بود. بد بازی نکردیم اما تفاوت این بازی با آن مسابقات، گل بود. باید گل بزنید چون گل چیزی است که شمرده می شود. ببینید، ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم اما آتالانتا که روی اشتباه ما فقط یک شوت به دروازه مان زد، بازی را برد. در این لحظه، احساساتی چون نگرانی و تردید همراه ماست اما باید به تلاش کردن ادامه دهیم. 

سرمربی یوونتوس ادامه داد: 

 ارزش تیم یوونتوس؟ فکر می کنم تیم ما خیلی خوب و ارزشمند است. لحظاتی هست که اوضاع خوب پیش نمی رود. یوونتوس تیمی است که می تواند برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ بجنگد اما در حال حاضر ما جا مانده ایم. خیلی ها می گویند این ترکیب در لیگ قوی ترین است می تواند اسکودتو را ببرد اما در ارزیابی هایشان اشتباه کرده اند. تیم به پیشرفت نیاز دارد اما در عین حال به آن اعتماد دارم؛ شاگردانم را سرزنش نمی کنم و حتی بابت تلاش شان از آن ها متشکرم. باید درباره جایگاه مان در جدول، واقع بین باشیم. اگر ما پس از چهارده بازی در رده هشتم جدول هستیم، یعنی حد فعلی ما جایگاه هشتم است؛ از سرمربی گرفته تا بقیه. وقتی واقع بین باشیم، می توانیم فشارها را کم کرده و بهتر کار کنیم. باید اتفاقات اخیر را از یاد ببریم و سه شنبه دوباره در سالرنو کارمان را شروع کنیم. بازی در آن جا خیلی سخت خواهد بود زیرا سالرنیتانا تیمی است که تا پایان می جنگد و سعی می کند بازی را ببرد.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. جانلوکا اسکاماکا مهاجم آتالانتا در بهترین فرم ممکن قرار دارد؛ این خبر خوبی برای لوچانو اسپالتی در آستانه یورو 2024 است.

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)

اسکاماکا در 10 بازی اخیر خود در همه رقابت ها موفق به ثبت 8 گل و 2 پاس گل شده است. او موثرترین بازیکن شاغل در سری آ از ابتدای ماه گذشته بوده است. از ابتدای ماه مارس در پنج لیگ معتبر اروپایی، فقط فلوریان ویرتس (11) از نظر مجموع گل و پاس گل عملکرد بهتری نسبت به اسکاماکا داشته است. اسکاماکا از ابتدای فصل در 36 بازی برای آتالانتا در همه رقابت ها موفق به ثبت 15 گل و 4 پاس گل شده است. او با این فرم فوق العاده، احتمالا مهاجم ثابت آتزوری در یورو 2024 خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم