Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ویارئال از عملکرد کمک داور ویدیویی اصلا رضایت ندارد. 

اونای امری معتقد است که VAR باید به صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه بارسلونا ورود می کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، در جریان دیداری ویارئال و بارسلونا که با برتری 3-1 کاتالان ها تمام شد، یک صحنه بحث برانگیز رخ داد. بازیکنان و مربی ویارئال معتقد بودند که در صحنه زیر باید خطای هند پیکه اعلام می شد و یک پنالتی به آنها تعلق می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر سزار سوتو، داور مسابقه اما این صحنه پنالتی نبود.

صحنه مشکوک برخورد ضربه دانزوما به پیکه

اونای امری، سرمربی ویارئال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در این خصوص گفت:

حس می کنم یک بی احترامی در این میان رخ داده، مداخله نکردن VAR را درک نمی کنم. یک پنالتی دیگر هم روی آلبیول رخ داد اما صحنه پیکه 99% پنالتی بود. به نظم آنها یک توضیح مفصل به ویارئال بدهکار هستند. 

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، اخبار جدید از اسپانیا حکایت از اقدام جدیدی از سوی مدیریت بارسلونا برای حفظ ژاوی هرناندز، سرمربی تیم اصلی، دارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی تی‌وی ۳ اسپانیا ، مدیریت بارسلونا به ژاوی پیشنهاد پست جدیدی داده است.  بر اساس این خبر بارسا از ژاوی خواسته است پس از پایان این فصل، سفیر بنیاد بارسلونا شود، پستی که هم‌اکنون در اختیار الکس روکا است و اگر ژاوی به وعده‌اش عمل و بارسا را در پایان فصل ترک کند، ممکن است به او برسد.

بارسلونا نمی‌خواهد ژاوی را از دست بدهد و خوان لاپورتا و دکو بارها اعلام کرده‌اند که خواهان حضور و ادامه ژاوی هرناندز در سمت سرمربی‌گری تیم اصلی هستند.

با این حال آنها واقع‌بین هستند و معتقدند همه چیز به خود ژاوی بستگی دارد. برای همین لاپورتا می‌خواهد به منظور حفظ ژاوی در باشگاه، پست جدیدی به او بدهد تا همچنان از تجربیات او در بارسا استفاده شود.

سرمربی اسپانیایی بارسلونا پس از نتایج ناامیدکننده اعلام کرد که در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد اما نتایج و عملکرد خوب در بازی‌های اخیر هواداران و مدیریت را امیدوار کرده که ژاوی از تصمیمش منصرف شود.

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!