Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:50:17 GMT

جام حذفی را با تمام توان ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۹۳۵

جام حذفی را با تمام توان ادامه می‌دهیم

ایسنا/فارس سرمربی قشقایی شیراز پس از صعود به مرحله چهارم جام حذفی گفت: می خواهیم این جام را با تمام توان ادامه دهیم.

مهدی رجب زاده در گفت و گو با ایسنا گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم پیروز شویم. این بازی از اهمیت زیادی برای من برخوردار بود چون شکست در چنین مسابقه ای می توانست از لحاظ روحی روانی به ما لطمه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق فجرسپاسی شیراز افزود: از بچه ها تشکر می کنم که خیلی دویدند و جنگیدند. بازی سختی بود مقابل تیمی که از لیگ پایین تر آمده و سرشار از انگیزه بود. چنین بازی هایی معمولا گره می خورد.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران افزود: ما می توانستیم در همان بیست دقیقه ابتدایی کار را تمام کنیم اما چند موقعیت عالی را از دست دادیم. نگرانی من این بود که بازی به وقت اضافه کشیده شود اما این اتفاق افتاد و نتوانستیم انرژی مان را برای بازی های سخت آینده در لیگ ذخیره کنیم، اما خوشحالم که پیروز شدیم و می توانیم در مراحل بعدی جام حذفی حاضر باشیم.

وی گفت: از تیم شاهین بندرعامری هم ممنونم که بازی خوب و جوانمردانه ای انجام دادم و به مهدی کریمیان سرمربی این تیم که از دوستان و همبازیان قدیمی ام است خسته نباشید می گویم و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

رجب زاده در خصوص دیدگاه باشگاه نسبت به حضور قشقایی در جام حذفی گفت: دیدگاه باشگاه را نمی دانم اما از نظر من این بازی ها اهمیت بالایی دارد و رقابت با تیم های بزرگ در مراحل بعدی می تواند باعث ایجاد انگیزه در تیم جوان ما شود. من ترجیح می دهم در جام حذفی با تمام توان شرکت کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های قشقایی شیراز و شاهین بندر عامری از مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور، عصر روز شنبه ششم آذرماه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد.

این مسابقه در وقت های معمول و اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ضربات پنالتی این تیم میزبان بود که با نتیجه چهار بر دو پیروز و راهی مرحله چهارم این رقابت ها شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قشقایی شیراز مهدی رجب زاده شاهین بندرعامری جام حذفی استانی ورزشی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: اگر لازم باشد با یک نفر هم به مصاف آرسنال می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پیش روی فوتبال اروپا، روز یکشنبه منچستر سیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. توپچی‌ها با ۶۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر در رتبه سوم قرار دارند. پپ گواردیولا در نشست خبری این دیدار، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

وضعیت ادرسون؟
او خیلی بهتر است و احساس بهتری نسبت به چند روز گذشته دارد. مطمئنم او ریکاوری مناسبی را پشت سر می‌گذراند و آماده‌تر از قبل بازخواهد گشت.

مصدومیت واکر و استونز؟
متأسفانه آنها برای بازی با آرسنال غایب خواهند بود. ما تا امروز صبر کردیم و وضعیت آنها را ارزیابی کردیم اما چیزی تغییر نکرد. اتفاقی است که افتاده و باید آن را قبول کنیم. این نمی‌تواند برای ما بهانه باشد و حتی اگر یک بازیکن هم داشته باشیم باید با تمام توان مقابل آرسنال بازی کنیم.

بازی کردن استونز در هر دو بازی تیم ملی انگلیس؟
من هیچ نظری در این مورد ندارم. قبلاً دیدگاهم را گفته‌ام و الان چیزی نمی‌گویم.

وضعیت سیتی در این مقطع از فصل؟
ما در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا مدعی هستیم. در مقطع بسیار مهمی قرار داریم و باید با توان بیشتری در بازی‌های آینده حاضر شویم.

وضعیت کوین دی‌بروینه؟
بسیار بازیکن مهمی برای ماست. فصل سختی برای او از لحاظ مصدومیت و آمادگی جسمانی بود. او دیروز خوب تمرین کرد. باید ببینیم چه می‌شود و می‌تواند از ابتدا بازی کند یا نه.

انتقادات در مورد خوشحالی‌های آرتتا و اودگارد با دوربین عکاسی؟
من به چیزهای بی‌معنی واکنشی نشان نمی‌دهم. می‌خواهید عکس بگیرید؟ عکس بگیرید. جنجال و بحثی ندارد.

دیگر خبرها

  • پپ: اگر لازم باشد با یک نفر هم به مصاف آرسنال می‌رویم
  • ژابی آلونسو تایید کرد: در بایرلورکوزن می‌مانم؛ کارم این‌جا تمام نشده!
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • تمام جهان اسلام موظف به حمایت از ملت غزه هستند
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت