Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری یمنی روز شنبه گزارش دادند، یکی از افسران نیروهای وابسته به امارات متحده عربی در یمن با افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شرم الشیخ مصر دیدار کرده است.

به گزارش برنا از تارنمای البوابه الخبری یمن، طارق عفاش فرمانده نیروهای وابسته به امارات متحده عربی در ساحل غربی یمن با افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شرم الشیخ دیدار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، عفاش قصد دارد تا دولت عبد ربه منصورهادی رییس جمهوری فراری یمن را سرنگون کند و خود دولت جدیدی که از حمایت امارات و رژیم صهیونیستی برخوردار است به روی کار آورد.

این گزارش می‌افزاید، سفر عفاش به شرم الشیخ در حالی صورت گرفته که حدود دو هفته پیش نیز تعدادی از افسران موساد وارد شهر ساحلی «المخا» یمن شدند و با وی نشست‌هایی برگزار کردند.

رسانه یمنی در گزارش خود آورده است: این نشست‌ها با هدف تامین منافع رژیم صهیونیستی در آب‌های دریای سرخ و فراهم سازی مقدمات تحقق رویای دیرین صهیونیست‌ها برای حضور در باب المندب صورت گرفته است و صهیونیست‌ها امیدوارند که از طریق امارات بتوانند به این هدف برسند.

این در حالی است که پیش‌تر نیز رسانه‌های یمنی از حضور صهیونیست‌ها در جزیره سقطری و وجود پایگاه‌های این رژیم در این منطقه گزارش داده بودند.

مقام‌های دولت نجات ملی یمن نیز در گذشته از نقش رژیم صهیونیستی به ویژه نقش حمایت‌های اطلاعاتی این رژیم در جنگ یمن پرده برداشته بود.

عربستان از فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد.  

بر اثر این تجاوز، تاکنون هزاران یمنی کشته شده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امارات متحده عربی یمن رژیم صهیونیستی شرم الشیخ دولت رییس جمهوری باب المندب جنگ سازمان ملل جهان امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی شرم الشیخ موساد یمن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی از سیاست گرسنگی در غزه برای اعمال فشار بر جنبش حماس بهره می گیرد.

هفته نامه انگلیسی زبان اکونومیست روز چهارشنبه با استناد به گفته مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی با هدف تحت فشار قرار دادن حماس برای آزادی اسرا، مانع رسیدن کمک ها به غزه می شود.

این رسانه انگلیسی به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد که کابینه رژیم صهیونیستی هیچ بحث جدی و یا سیاستی در مورد ارسال کمک به غزه در پیش نگرفته است.

یکی از رهبران حماس روز سه شنبه تاکید کرد که ادعاهای مطرح شده در رسانه‌های اسرائیلی پیرامون امتیازدهی و راه‌حل‌های میانه ارائه شده به حماس، تبلیغاتی پوچ و بی اساس است. این رهبر حماس بیان کرد: ما موضع خود را توضیح دادیم و از آن عقب نمی‌نشینیم و با وجود ادامه جنگ و جنایات و محاصره، مبادله اسرا در کار نخواهد بود.

کد خبر 6063821

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • رئیس موساد: امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد
  • خبر رئیس موساد از امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا
  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • فرمانده قسام: برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • بازپخش پیام مهم«فرمانده قسام»؛برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه در تهران