Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد‏، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در همایش حمایت عربی از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اعلام کرد: در نبرد و مبارزه آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و آزادی اسیران دربند فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی‏، ‏ حزب الله لبنان با شما و در کنار شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ نعیم قاسم اعلام کرد: پایان اشغالگری اسرائیل بر اراضی فلسطین امری زمان بر است و اعلام مشروعیت رژیم اشغالگر با وجود مقاومت فلسطین غیر ممکن و منتفی است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: حمایت از مقاومت فلسطین وظیفه هر انسان آزاده در جهان است و نتایج آن بر سراسر منطقه بازتاب خواهد داشت. زمانی که اعلام می‌کنیم ما در کنار مقاومت فلسطین هستیم و از آن حمایت می‌کنیم به این معناست که از استقلال و حاکمیت سرزمین خود حمایت و از آن دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نعیم قاسم حزب الله لبنان فلسطین حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه ومقاومت فلسطین، مبارزان ما صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المالکیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به پایگاه نظامی برکه ریشا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف این پایگاه را با راکت هدف قرار دادند. همچنین المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب‌الله یکی از مواضع صهیونیست‌ها در اصبع الجلیل را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید