Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@10:08:54 GMT

افزایش دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۰۰۲۹

افزایش دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر

 امروز در بخش‌هایی از هرمزگان و جزایر تنگه هرمز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد وبرق انتظار می‌رود.

 طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

 از چهارشنبه با ورود سامانه بارشی برای نواحی شمال غرب و غرب بارش باران برف پیش‌بینی می‌شود.

 تا چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود./ تسنیم

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی افزایش دمای هوا استانهای ساحلی خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها

به گزارش صدای ایران،صادق ضیائیان بیان کرد: امروز (۷ فروردین) فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و بتدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. چهارشنبه (۸ فروردین) نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پنجشنبه (۹ فروردین) هم در برخی نقاط مرکز و شمال شرق در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: برای جمعه (۱۰ فروردین) گستره بارش در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و برای شنبه (۱۱ فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، امروز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و برای فردا چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۸ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۹ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر گاهی رگبار باران و وزش باد شدید، با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • افزایش نسبی دما تا شنبه در پایتخت/ وزش باد شدید
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده
  • افزایش نسبی دمای هوای تهران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۷ و ۸ فروردین ۱۴۰۲ / فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها
  • امروز سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود