Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح محمدحسین‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای نخستین بار در آذربایجان غربی در قالب طرح جهش تولید بخشی از سهم بیمه محصولات زراعی در دیم‌زارها توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت می‌شود.

 وی ادامه داد: براساس این طرح برای هر هکتار از مزارع دیم محصولات گندم و جو ۱۷۴ هزار تومان در نظر گرفته شده که از این مبلغ ۲۷ هزار تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت شده و مابقی نیز کشاورز پرداخت خواهد کرد که نسبت به سال های گذشته، این کاهش قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد اظهار داشت: همچنین در قالب این طرح برای هر هکتار بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خسارت پرداخت خواهد شد که نسبت به پرداختی حق بیمه آزاد محصولات کشاورزی حدود یک میلیون تومان بیشتر است.

محمدحسین پور گفت: کشاورزان و بهره برداران برای بیمه محصولات خود تا پایان آذرماه جاری فرصت دارند.

وی بیان کرد: تاکنون پنج هزار هکتار از مزارع از این سهمیه استفاده شده و برای مابقی آن از کشاورزان درخواست داریم از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برای بیمه محصولات خود استفاده کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی و باغی است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مهاباد آذربایجان غربی اراضی کشاورزی خسارت بیمه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مهاباد آذربایجان غربی وزارت جهاد کشاورزی مهاباد آذربایجان غربی اراضی کشاورزی خسارت بیمه بیمه محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • ۱۵۰۰ هکتار از اراضی داورزن زیر کشت محصولات جالیزی