Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین "حماس" گفت: چهار اسیر اسرائیلی که در دست جنبش هستند "تا زمانی که اسیران فلسطینی از خورشید آزادی برخوردار نشوند، نور خورشید را نخواهند دید."

به گزارش ایسنا، هنیه در سخنرانی خود در جریان شرکت در مجمع بین‌المللی عربی در حمایت از اسرای فلسطینی در بند زندان‌های اسرائیل، افزود: مساله زندانیان اولویت اصلی فعالیت جنبش حماس است که در آن در دو مسیر حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر اول مبارزه برای بهبود شرایط اسرا در زندانها و همبستگی با آن‌ها و مسیر دوم تلاش برای رهایی کامل آنها از زندان های اشغالگران است.»

وی خاطرنشان کرد: این جنبش پیش از این در معامله "وفاداری به آزادگان" موفق به آزادی بیش از هزار زندانی شده بود.

هنیه گفت: اوضاع و شرایط پیش از عملیات "شمشیر قدس" با پس از این نبرد یکسان نیست. این عملیات منطقه را در مسیر پایان دادن به اشغالگری و حل و فصل مناقشه تاریخی با پروژه صهیونیستی در سرزمین فلسطین قرار داد.

رئیس دفتر سیاسی همچنین نسبت به روند عادی سازی در منطقه که هدف آن ایجاد ائتلاف های امنیتی و نظامی در منطقه‌ای است که اسرائیل در آن تسلط دارد، هشدار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رییس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه روز گذشته با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

کد خبر 6064161 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
  • چرا خورشید گرفتگی پیش رو مهم است؟
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم