Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:48:16 GMT

استاندار جدید ایلام فردا معارفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۰۲۵۱

ایسنا/ایلام مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: فردا دوشنبه ۸ آذر، «حسن بهرام‌نیا» به عنوان استاندار ایلام معارفه و از زحمات محمدنوذری تقدیر خواهد شد.

دکتر «علی نیکوکار» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا دوشنبه ۸ آذر ساعت ۸ در نشست شورای اداری استان با حضور سردار وحیدی وزیر کشور، در دانشگاه ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا به عنوان استاندار ایلام معارفه و از زحمات محمد نوذری تقدیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد نوذری چلیچه» از ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ استاندار ایلام بود.

«حسن بهرام‌نیا» در  روز یکشنبه ۳۰ آبان از هیئت دولت به عنوان استاندار ایلام رای اعتماد گرفت.

بهرام‌نیا ، متولد سال ۱۳۴۳ در نهاوند و دارای دکتری جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری است که نمایندگی مردم نهاوند در دوره‌ی دهم مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون انرژی ، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و سرپرست مهندسی و ساختمان طرح سلمان شرکت نفت را در کارنامه‌ی خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه دام ایلام حداکثر طی یک‌ ماه فعال شود

استاندار ایلام با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و بازگشت دوباره کشتارگاه دام به بیت‌المال گفت: ضرورت دارد پس از طی فرایندهای قانونی، حداکثر طی یک‌ ماه این کشتارگاه دوباره فعال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌_ در نشست تنظیم بازار استان با تاکید بر بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از سیلوهای ذخیره گندم، اظهار کرد: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلوهای ذخیره گندم، بسیار مهم است؛ بنابراین باید بازدید توسط مدیرکل اقتصادی استانداری ایلام و مدیرکل غله به منظور تشدید نظارت بر سیلوها مستمر باشد و نتیجه آن به صورت یک گزارش به معاونت امور اقتصادی استانداری ارائه شود.

وی افزود: نباید اختلافی میان فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران باشد و اگر تخلفی مشاهده شود ضمن پلمب سیلوها، افراد به مراجع قضائی نیز معرفی می‌شوند، زیرا منافع مردم خط قرمز ما است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: یکی از دستگاه‌های نظارتی تأثیرگذار در موضوع مواد غذایی مصرفی مردم و نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، تعزیرات حکومتی است که نقش مهمی در عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.

بهرام‌نیا تاکید کرد: تمام مدیران در هر جلسه ضمن اشاره به جایگاه دستگاه تحت تصدی خود، جایگاه سال گذشته و حال حاضر خود را در مقیاس ملی متناسب با شاخص‌های تعیین شده اعلام کنند تا مستندات جایگاه به رسانه‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به خلع ید مالک کشتارگاه دام ایلام تصریح کرد: برخی سال ۱۳۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، کشتارگاهی را که آن زمان ارزش میلیاردی داشت با ۱۲ میلیارد تومان و اقساط سالانه ۵۰۰ میلیون تومان به شخصی واگذار کردند که به‌هیچ‌وجه اهلیت این کار را نداشته است و از سوی شخصی که قرار بوده است سایر هزینه کشتارگاه را به‌صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده است.

استاندار ایلام ادامه داد: در این دولت با نگرش فسادستیزی کشتارگاه از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت‌المال بازگشت.

بهرام‌نیا با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و بازگشت دوباره کشتارگاه دام به بیت‌المال گفت: ضرورت دارد پس از طی فرایندهای قانونی، حداکثر طی یک ماه این کشتارگاه دوباره فعال شود.

احداث میدان میوه و تره‌بار یکی از مطالبات بحق مردم ایلام است

وی گفت: احداث میدان میوه و تره‌بار به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهر ایلام است که پس از سال‌ها با پیگیری‌های مستمر در مرکز در زمان وزیر راه و شهرسازی وقت، ۳۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری ایلام برای خرید زمین میدان میوه و تره‌بار در شهر ایلام به راه و شهرسازی استان تقسیط شد.

استاندار ایلام افزود: با همکاری و اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان، سرانجام زمینی به شهرداری واگذار شده است و اکنون یک سرمایه‌گذار آماده کار است که ضرورت دارد فرماندار و شهردار جلسه‌ای برگزار کنند و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

بهرامی‌نیا با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان ادامه داد: نظارت‌ها بر بازار در سطح کل شهرستان‌های استان باید تشدید شود.

کد خبر 744810

دیگر خبرها

  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • دولت زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت بازارچه مرزی ایلام فراهم کرد
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • کشتارگاه دام ایلام حداکثر طی یک‌ ماه فعال شود