Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اجرای طرح هرمزگان آبی را آغاز کردیم، گفت: اگر در این طرح موفق شویم، هرمزگان اولین استان کاملا آبی در کشور به لحاظ مدیریت بیماری کرونا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهدی دوستی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشکر و قدردانی مجموعه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از عملکرد خوب کادر بهداشت و درمان و دیگر اعضای موثر در فرآیند واکسیناسیون در استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون بسیار خوب در استان، بنده نیز از همه دست اندرکاران در این زمینه و همکاری مردم شریف هرمزگان، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی با بیان اینکه اجرای طرح هرمزگان آبی را آغاز کردیم، ادامه داد: اگر در این طرح موفق شویم، هرمزگان اولین استان کاملا آبی در کشور به لحاظ مدیریت بیماری کرونا خواهد شد.

وی افزود: بنا داریم از این ظرفیت برای گسترش خدمات و بهبود وضعیت اقتصادی به ویژه در بخش خدمات و گردشگری در هرمزگان استفاده کنیم تا از لحاظ معیشتی هم بهبود ایجاد شود.

دوستی تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها، بخشی از افراد واکسیناسیون دوز اول را انجام داده‌اند اما دوز دوم را نزده‌اند و فاصله تزریق دوز اول و دوز دوم زیاد شده است که مقرر شد، تزریق دوز دوم واکسن به این افراد به صورت مراجعه خانه به خانه انجام شود.

استاندار هرمزگان گفت: این تصمیمات در راستای این است که از این فصل مناسب در جهت بهبود وضعیت اقتصادی در استان هرمزگان استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بیماری کرونا اجرای طرح هرمزگان آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان