Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام پیر موذن روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در این زمینه مشکل تامین مواد اولیه با توجه به بورسی و سهمیه‌ای شدن مواد اولیه است که امید است مشکل تامین مواد اولیه با دستور رئیس جمهوری و وزرای مرتبط برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی اردبیل با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان مطلوب نیست و رتبه اعلام شده در این بخش برازنده اردبیل نیست افزود:برای تسهیل‌سازی و بهبود فضای کسب و کار لازم است قوانین مخل شناسایی شده تا محیط کسب و کار در استان ساماندهی شود چرا که رتبه فضای کسب و کار در این استان بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پایین بودن رتبه فضای کسب و کار نشان از نتیجه عملکرد مدیران دستگاه‌های مربوطه است که اصلاح و بهبودی آن نیازمند تسهیل‌سازی در امر تولید و سرمایه‌گذاری است.

او ادامه داد: استان اردبیل اکنون رتبه دوم را در زمینه جواز تاسیس در کشور دارد اما زیرساخت‌های استان همگام با این موضوع رشد نکرده‌ و بخش خصوصی انتظار دارد مصوبات مناسبی برای شهرک‌های صنعتی استان تصویب شود.

پیرموذن گفت: بروکراسی اداری یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش خصوصی استان است که برای رفع این مشکل پنجره واحد سرمایه‌گذاری ایجاد شده ولی اجرایی نشدن مصوبات پنجره واحد در صدور مجوزها موجب نارضایتی بخش خصوصی شده است.

وی درباره مشکلات سیب زمینی‌کاران اردبیل هم گفت: با توجه به خشکسالی، تولید سیب زمینی ۵۰ درصد در استان کاهش یافته و پیشنهاد می‌شود آمایش سرزمینی و آمایش کشاورزی در کشور انجام شود تا محصولات مناسب در مناطق مناسب کشت شود.

پیرموذن راه اندازی شهرک گلخانه‌ای را یادآور شد و گفت: بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور در پارس‌آباد مغان کلنگ‌زنی شده  اما قانون شهرک‌های گلخانه‌ای در این شهرک رعایت نمی‌شود و زیرساخت‌های مورد نیاز نیز فراهم نیست و به نظرم این موضوع  از توسعه این شهرک جلوگیری می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی اردبیل درباره بهره‌مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از تسهیلات بانکی افزود:۷۰ درصد تسهیلات بانکی مربوط به  سه استان خاص است و نیاز است دولت برای استان‌های کم‌برخوردار امتیازات ویژه‌ای در نظر بگیرد.

برچسب‌ها گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جهش تولید اشتغال فراگیر اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جهش تولید اشتغال فراگیر گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جهش تولید اشتغال فراگیر اردبیل فضای کسب و کار بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است