Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه میانگین پوشش واکسیناسیون کشور ۸۶ درصد و در سیستان و بلوچستان ۱۰ درصد کمتر یعنی ۷۶ درصد است اظهارداشت: افزایش پوشش واکسیناسیون سایر افراد جامعه با استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی ارشادی و اقناعی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از فرماندارانی که بالاترین میزان پوشش واکسیناسیون را در سطح استان دارند افزود: از تجارب موفق این فرمانداران برای تشویق مردم به امر واکسیناسیون استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه‌ها پیرامون این موضوع تاکید کرد و  گفت: مرجع اعتماد و اتکای مردم به اطلاعات رسمی و صحیح رسانه‌هاست و باید از این ظرفیت به طور ویژه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا، از افرادی که تاکنون واکسن کرونا را نزده‌اندمی‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و کاهش شدت این بیماری هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

همچنین اعضای ستاد کرونای استان بر کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت ازورود کارمندان بدون کارت واکسن به داخل ادارات تاکید کردند.

علیرضا شهرکی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با اقدامات انجام گرفته هم‌اینک از شهرها استان ۱۹ شهرستان دارای وضعیت آبی ۶ شهرستان زرد و یک شهر هم دارای وضعیت نارنجی است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استانداری سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان پوشش واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان