Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:53:33 GMT

جان باختن عابر ۱۳ ساله در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۰۵۵۳

جان باختن عابر ۱۳ ساله در رفسنجان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا حسینی زینلی رییس فوریت های پزشکی رفسنجان گفت:  شب گذشته  در اثر برخورد خودرو با عابر پیاده  باعث مرگ نوجوان ۱۳ ساله شد.

او افزود:یک دستگاه آمبولانس از پایگاه دوم شهری اورژانس رفسنجان به صحنه حادثه اعزام شد.

 زینلی تصریح کرد:این حادثه در خیابان طالقانی  رفسنجان اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی برخورد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ گیاهان دارویی ایران را به دنیا صادر خواهیم کرد

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه فرهنگ گیاهان دارویی ایران را به دنیا صادر خواهیم کرد، گفت: باید تمام تلاشمان بر حفظ بازارهای خارجی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، حسین زینلی شامگاه شنبه _اول اردیبهشت_ اظهار کرد: منابع طبیعی سهم بزرگی از اراضی را دارا است که این موضوع، نگاه ویژه مدیران را در این حوزه می‌طلبد که با حفظ منابع طبیعی و بدون آسیب به طبیعت گیاهان دارویی، کشت، حفاظت‌، حمایت و برداشت شوند.

وی افزود: اگر نتوانیم نیازهای بخش خصوصی را تأمین کنیم موفق نخواهیم شد و بر همین اساس رفع نیازهای بخش خصوصی از اولویت‌های کاری ما است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به بخش احیا در منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: هم در زراعت و هم در بخش منابع طبیعی باید جهت حفظ اکوسیستم و استفاده از پتانسیل مرتع، جنگل و زراعت، بخش خصوصی تقویت شود چرا که اگر بخش خصوصی موفق باشد کشور توانمندی خواهیم داشت.

زینلی خاطرنشان کرد: کردستان استانی با ظرفیت بالا، مردمانی پاک، صادق و تلاشگر است که از زمین روزی خود را تولید می‌کنند و بهره‌وری خوبی را به‌وجود آورده‌اند.

وی ادامه داد: کردستان دومین استانی است که در توسعه باغات در اراضی شیبدار اعتبارات خوبی را به آن اختصاص داده‌ایم.

مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی افزود: ما بر اساس تجربیات مختلف، بر محصولاتی که مردم همان استان علاقه به کشت آن دارند برنامه‌ریزی کرده و باید ویژه بر روی نیازهای آن کار کنیم.

زینلی تصریح کرد: کنگر، ریواس، موسیر گل محمدی و بسیاری از گیاهان مختلف دارویی محصولاتی هستند که پذیرش خوبی در سایر کشورها دارند و ما باید تمام تلاشمان بر اساس حفظ بازارهای خارجی باشد.

وی اضافه کرد: محصولی همچون زیره سیاه که در کشور کمتر کشت می‌شود نیازمند برنامه‌ریزی کشت حتی در استان کردستان است چرا که هم بازار پسند بوده و هم کردستان استعداد کشت این محصول را دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به محصول موسیر اشاره کرد و گفت: امروز در بازدید از موچش شاهد کشت این محصول در متراژهای چند هکتاری بودیم که خوشحالیم مردم استان کردستان تمایل به کشت این محصول نیز پیدا کرده‌اند.

زینلی گفت: تولید و ارزآوری هرکدام یک مبحث جدا و منفک از هم هستند، در استان کردستان بهره‌وری و ارزش افزوده بالاترین عملکرد را دارد که می‌تواند صادرات را تقویت کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به این مطلب که گیاهان دارویی فقط گیاهان خودرو نیست، افزود: حتی توت فرنگی، گردو، هلو و بسیاری از محصولات دیگر نیز می‌تواند در زمره گیاهان دارویی قرار گیرند؛ فرآوری این محصولات به صورت ویژه اشتغال دوچندان ایجاد خواهد کرد که می‌توان با فرآوری‌های جدید محصولات جدیدتری از این گیاهان تولید کرد.

زینلی اضافه کرد: ما فرهنگ گیاهان دارویی ایران را به دنیا صادر خواهیم کرد و اگر دانش بومی استان کردستان مورد توجه قرار گیرد تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش بومی در حوزه محصولات پیازی از جمله کنگر و محصولات اینگونه در استان کردستان دانش خوبی است و می‌تواند به صورت کشوری مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 746441

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • فرهنگ گیاهان دارویی ایران را به دنیا صادر خواهیم کرد