Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در پی رصد اطلاعاتی پلیس مبنی بر استخراج ارز دیجیتال به دست افراد سودجو در منزلی مسکونی در حوزه مرکزی شهر اهرم، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان تنگستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به منزل مورد نظر اعزام، و در بازرسی از آن موفق شدند ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر، ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان را ۲۷ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

بیشتر بخوانید

دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در تنگستان خاموش شدند ده‌ها دستگاه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در بوشهر کشف شد

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال رمز ارز ماینر استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی کشور
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه