Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ترکیب تیم ملی پس از برگزاری مسابقه انتخابی مشخص می‌شود و این طور نیست که از الان کسی انتخاب شده باشد. 

امین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که با نبود مجتبی عابدینی و تغییرات در ترکیب تیم ملی شمشیربازی سابر، نفرات سوم و چهارم تیم را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ تاکید کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی سابر مردان از ۱۴ تا ۲۲ آذر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مشورت‌های لازم را با آقای فخری مدیر فنی تیم ملی سابر در مورد برگزاری اردوها و نحوه انتخابی انجام دادیم و در این اردو از ملی‌پوشان تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت. در این اردو علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر حضور دارند. هم‌چنین از نفرات رده جوانان هم دعوت می‌کنیم که چند جلسه با تیم بزرگسالان تمرین داشته باشند تا تجربه خوبی برای‌شان باشد. 

 او ادامه داد: برنامه ما برای انتخاب ترکیب تیم جهت حضور در جام جهانی گرجستان این است که در اردوهای بعدی مسابقه انتخابی برگزار می‌کنیم و تمام نفرات موظف هستند که در این انتخابی شرکت کنند. افرادی برای اعزام انتخاب می‌شوند که بتوانند پیروز این مسابقه انتخابی باشند و این‌طور نیست که از الان نفرات اول تا چهارم  تیم مشخص شده باشند. 

قربانی  در پاسخ به این پرسش که با آغاز اردو چه کسی به او کمک می‌کند؟ گفت: رضا پیکر آرا کمک من در اردوهای تیم ملی است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی شمشیربازی سابر علی پاکدامن محمد رهبری رییس فدراسیون شمشیربازی ترکیب تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه شهداب یزد سکان هدایت تیم خود را برای فصل آینده به رحمان محمدی راد بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران دادند.

این انتخاب نشان می دهد مدیران و مسئولان باشگاه شهداب یزد در سال آینده فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و رحمان محمدی راد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف آنها خواهد بود.

محمدی راد که در فصل 97 با تیم شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، حالا با این تیم به دنبال دومین قهرمانی خود خواهد بود. وی سالها در تیم ملی والیبال در کنار مربیان بزرگی چون ولاسکو مشغول به کار بوده و می توان گفت باشگاه شهداب با انتخاب او به عنوان سرمربی شهداب یزد بسیار هوشمندانه کار کرده است و انتخاب عالی برای این تیم است.

رحمان محمدی راد در مصاحبه ی کوتاهی که با صفحه باشگاه شهداب داشته به طور ضمنی اعلام کرد که یک تیم قوی برای قهرمانی خواهد بست.

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا